Okładka książki Marketing wobec ponowoczesności

Marketing wobec ponowoczesności

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375564426
EAN: 9788375564426
oprawa: Miękka
podtytuł: Monografia
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 148
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
25,10 zł
Cena detaliczna: 
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,10
Po­no­wo­cze­sność (post­mo­der­nizm) jest obec­nym okre­sem roz­wo­ju spo­łe­czeństw. Cha­rak­te­ry­zu­je się bra­kiem uni­wer­sal­nych punk­tów od­nie­sie­nia, wie­lo­ścią oraz wspó­łist­nie­niem sty­lów i gu­stów, zmie­nia­ją­cych się bły­ska­wicz­nie. Jest kon­dy­cją plu­ra­li­zmu, re­la­ty­wi­zmu, glo­ba­li­za­cji, wie­lo­kul­tu­ro­wo­ści, łą­cze­nia war­to­ści prze­ciw­staw­nych. Ta­kie zło­żo­ne i dy­na­micz­ne oto­cze­nie spo­łecz­no­-go­spo­dar­cze jest wy­zwa­niem dla teo­rii i prak­ty­ki za­rzą­dza­nia, w tym dla sub­dy­scy­pli­ny mar­ke­tin­gu. W książ­ce sta­ra­no się opra­co­wać i za­pre­zen­to­wać syn­te­tycz­ne uję­cie współ­cze­snej kon­dy­cji mar­ke­tin­gu oraz je­go dzia­łań po­dej­mo­wa­nych w sfe­rze teo­rii i em­pi­rii, a sta­ra­ją­cych się sta­wić czo­ła po­no­wo­cze­snym wy­zwa­niom. W związ­ku z tym przed­sta­wio­no wpływ wy­bra­nych tren­dów po­no­wo­cze­sno­ści na mar­ke­ting i po­ka­za­no, jak zmie­nia­ją one je­go do­tych­cza­so­we pa­ra­dyg­ma­ty. Da­lej opi­sa­no, do ja­kich we­wnętrz­nych na­pięć, an­ty­no­mii w za­kre­sie mar­ke­tin­gu pro­wa­dzą te zja­wi­ska. Na­stęp­nie wska­za­no na waż­ne kie­run­ki roz­wo­ju mar­ke­tin­gu. Wresz­cie, ja­ko prak­tycz­ny wy­raz oma­wia­nych za­gad­nień, scha­rak­te­ry­zo­wa­no cen­tra kon­tak­tu z klien­tem, ja­ko na­rzę­dzia wir­tu­al­nej, in­dy­wi­du­ali­zo­wa­nej, in­te­rak­tyw­nej i na­sta­wio­nej na sprzę­że­nie zwrot­ne ko­mu­ni­ka­cji z klien­ta­mi. Za­pre­zen­to­wa­no tak­że pod­sta­wy mo­de­lu po­mia­ru efek­tyw­no­ści mar­ke­tin­gu nie­for­mal­ne­go - szep­ta­ne­go. Książ­ka jest ad­re­so­wa­na do stu­den­tów kie­run­ków za­rzą­dza­nie, mar­ke­ting, so­cjo­lo­gia oraz po­krew­nych, do śro­do­wi­ska na­uko­we­go mar­ke­tin­gow­ców, a tak­że do prak­ty­ków - osób opra­co­wu­ją­cych stra­te­gie i dzia­ła­nia mar­ke­tin­go­we w or­ga­ni­za­cjach. Au­tor ma na­dzie­ję za­in­te­re­so­wać nią szer­sze gro­no od­bior­ców - osób do­strze­ga­ją­cych, śle­dzą­cych oraz sta­ra­ją­cych się zro­zu­mieć związ­ki za­cho­dzą­ce mię­dzy zja­wi­ska­mi spo­łecz­ny­mi i go­spo­dar­czy­mi w wa­run­kach po­no­wo­cze­sno­ści.Alek­san­der Lot­ko (ur. 1977) jest dok­to­rem ha­bi­li­to­wa­nym w dys­cy­pli­nie na­uk o za­rzą­dza­niu. Pra­cu­je na Wy­dzia­le Eko­no­micz­nym Uni­wer­sy­te­tu Tech­no­lo­gicz­no­-Hu­ma­ni­stycz­ne­go w Ra­do­miu, gdzie kie­ru­je Za­kła­dem Za­rzą­dza­nia i In­for­ma­ty­ki. Jest au­to­rem po­nad dzie­więć­dzie­się­ciu pu­bli­ka­cji na­uko­wych, w tym sze­ściu mo­no­gra­fii. Pu­bli­ka­cje te do­ty­czą za­gad­nień za­sto­so­wań sys­te­mów in­for­ma­tycz­nych w za­rzą­dza­niu, po­mia­ru efek­tyw­no­ści in­for­ma­ty­za­cji, mar­ke­tin­gu re­la­cyj­ne­go i ko­mu­ni­ka­cji z klien­ta­mi, za­rzą­dza­nia usłu­ga­mi oraz ja­ko­ści usług.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj