![]() Marketing wobec ponowoczesności
Autor:
Lotko Aleksander
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375564426
EAN:
9788375564426
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Monografia
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
148
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
25,10 zł
Cena detaliczna:
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,10 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla teorii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu. W książce starano się opracować i zaprezentować syntetyczne ujęcie współczesnej kondycji marketingu oraz jego działań podejmowanych w sferze teorii i empirii, a starających się stawić czoła ponowoczesnym wyzwaniom. W związku z tym przedstawiono wpływ wybranych trendów ponowoczesności na marketing i pokazano, jak zmieniają one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewnętrznych napięć, antynomii w zakresie marketingu prowadzą te zjawiska. Następnie wskazano na ważne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnień, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narzędzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprzężenie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano także podstawy modelu pomiaru efektywności marketingu nieformalnego - szeptanego. Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków - osób opracowujących strategie i działania marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzieję zainteresować nią szersze grono odbiorców - osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zjawiskami społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.Aleksander Lotko (ur. 1977) jest doktorem habilitowanym w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Pracuje na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu, gdzie kieruje Zakładem Zarządzania i Informatyki. Jest autorem ponad dziewięćdziesięciu publikacji naukowych, w tym sześciu monografii. Publikacje te dotyczą zagadnień zastosowań systemów informatycznych w zarządzaniu, pomiaru efektywności informatyzacji, marketingu relacyjnego i komunikacji z klientami, zarządzania usługami oraz jakości usług.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|