Maria Broda-Bajak (red.)Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Autor:
Maria Broda-Bajak (red.)
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów market
39% rabatu
30,40 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Adaptajki"" to zbiór utworów, które pomogą maluszkom w adaptacji przedszkolnej. Publikacja powstała z myślą o nauczycielach przygotowujących się do dni adaptacyjnych i biorących pod swoje skrzydła maluszki. Bo w Bliżej Przedszkola doskonale
40% rabatu
19,32 zł
32,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|