Maria Johann![]() Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Autor:
Maria Johann
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezent
6% rabatu
46,01 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł
![]()
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szcz
21% rabatu
29,89 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,89 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|