Matwiejczuk Rafał 
                        
                                Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym p
                             
                        34% rabatu 
                            32,83 zł 
                            49,90 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,88 zł 
                     
                        
                                Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego partnerów rynkowych. W niniejszej książce autorzy ok
                             
                        27% rabatu 
                            47,24 zł 
                            64,90 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,24 zł 
                     
                        Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Matwiejczuk Rafał
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                C.H. Beck
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Podręcznik kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotó
                             
                        27% rabatu 
                            24,02 zł 
                            33,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,02 zł 
                    
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
             
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
                    
                         |