Okładka książki Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność

Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność

Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8373874666
EAN: 9788373874664
oprawa: Miękka
format: 15.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 206
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
23,94 zł
Cena detaliczna: 
33,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,91

Opis produktu

Podręcznik kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi. Może ponadto zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw wdrażających nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. W publikacji omówiono koncepcje zintegrowanego zarządzania marketingowo-logistycznego, zdefiniowano najistotniejsze procesy marketingowe i logistyczne, związane z tworzeniem wartości dodanej (dla klienta i dla przedsiębiorstwa), przedstawiono pojecie efektywności, wskaźniki służące do jej oceny. Ponadto scharakteryzowano cechy i założenia koncepcji: reengineeringu, kluczowych kompetencji, organizacji wirtualnej, TQM, ECR, TMB, Lean Managementu i benchmarkingu. Ważnym uzupełnieniem książki są wyniki badań empirycznych, ilustrujące wykład.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj