Michałowska MariannaPrzewrotne przyjemności obrazu. Eseje o fotografii w kulturze popularnej
Autor:
Michałowska Marianna
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
Przewrotne przyjemności obrazu. Eseje o fotografii w kulturze popularnej Każda kolejna książka Marianny Michałowskiej jest wydarzeniem. Przewrotne przyjemności obrazu zaskakują czytelnika związanego ze środowiskiem fotograficznym i zaznajom
33% rabatu
33,72 zł
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka poświęcona polskiej fotografii topograficznej, autorstwa 12 wybitnych specjalistów badań nad fotografią z ilustracjami i 2 prezentacjami artystycznymi. W publikacji przedstawiono możliwie szeroki kontekst interpretacyjny dla współcz
22% rabatu
53,79 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Czy bycie dyplomowanym artystą to powołanie, profesja czy zobowiązanie społeczne?
Jak widzi dziś swoją rolę młody adept fotografii - twórca obrazów?
Książka jest udanym połączeniem zapisu praktyki artystycznej (katalog wystawy) z rozwa
31% rabatu
27,09 zł
39,00 zł
niedostępny
Foto-teksty Związki fotografii z narracją
Autor:
Michałowska Marianna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
Monografia jest próbą usytuowania współczesnej „fotografii jako sztuki” w obszarze refleksji kulturowej. Punktem wyjścia jest pojęcie foto-tekstu, wskazujące na ścisły i niejednoznaczny związek pomiędzy znaczeniami wizualnymi i kontekstem n
33% rabatu
29,68 zł
44,00 zł
niedostępny
Foto-teksty Związki fotografii z narracją
Autor:
Michałowska Marianna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
Monografia jest próbą usytuowania współczesnej „fotografii jako sztuki” w obszarze refleksji kulturowej. Punktem wyjścia jest pojęcie foto-tekstu, wskazujące na ścisły i niejednoznaczny związek pomiędzy znaczeniami wizualnymi i kontekstem n
32% rabatu
53,39 zł
78,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|