Mirosław Pawełczyk (red.)

Okładka książki Prawo designu i mody. Kreowanie produktu
Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunków prawniczych i artystycznych.
24% rabatu
47,60
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Systemowe uwarunkowania sektorów strategicznych
Szczególne sektory gospodarki można grupować i analizować według różnych kryteriów. Jednym z najważniejszych, najczęściej stosowanych jest infrastrukturalny charakter działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwa funkcjonujące w tym sekto
24% rabatu
29,62
39,20 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj