Jankowska Marlena![]()
Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunków prawniczych i artystycznych.
24% rabatu
47,66 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,66 zł
![]()
Każde liczące się na rynku przedsiębiorstwo buduje swój potencjał i majątek w oparciu o dobra własności intelektualnej. Powstaje jednak pytanie, jak dobra te wyceniać i na jakiej podstawie. Niniejszy, drugi, tom Serii Prawa Designu, Mody i
19% rabatu
92,76 zł
115,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,76 zł
![]()
E-mebel, e-talerz, e-bransoletka - dlaczego najnowsze osiągnięcia techniki należy przyjmować z dużą dozą ostrożności? Niniejszy, pierwszy tom Serii Prawa Designu, mody i Reklamy poświęcony został instytucji prywatności w Internecie z perspe
19% rabatu
52,42 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,42 zł
![]() Charakter prawny mapy cyfrowej
Autor:
Jankowska Marlena
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Monografia stanowi pierwsze w Polsce tak szczegółowe omówienie ochrony autorskoprawnej map cyfrowych i jej składowych. Przedmiotem rozprawy jest krytyczna analiza istniejącej regulacji prawa autorskiego oraz ukazanie wad ram konstrukcyjnych
28% rabatu
106,62 zł
149,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,62 zł
![]()
Książka stanowi pierwsze w polskiej literaturze monograficzne opracowanie dotyczące pojęcia autora oraz instytucji prawa do autorstwa utworu w prawie autorskim. Przed prezentacją regulacji polskich zamieszczona została bogata analiza omawia
19% rabatu
104,05 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 104,05 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|