Miszczyński MiłoszWspółtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
Autor:
Miszczyński Miłosz
Wydawca:
Scholar
wysyłka: 48h
Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat, w naukach o zarządzaniu najczęściej jest używana
28% rabatu
30,05 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Autor analizuje społeczne skutki jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej: międzynarodowego koncernu Nokia w Rumunii. Przedstawia przebieg inwestycji w takich aspektach, jak kultura pracy, przemiany styl
19% rabatu
31,41 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
W niniejszej publikacji ukazano znaczenie kultury hip-hopowej dla kultury popularnej w Polsce oraz opisano reguły i konteksty hip-hopu i sposoby ich badania naukowego. Autorzy, reprezentujący różne dyscypliny naukowe (socjologia, antropolog
28% rabatu
27,90 zł
39,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|