Mitręga Maciej![]()
Zarządzanie projektami jest wciąż aktualną dziedziną wiedzy, szczególnie w dobie dynamicznie zmieniającej się gospodarki. Statystyki zakończonych projektów zbierane na całym świecie pokazują dobitnie, że nie wszystkie projekty kończą się su
33% rabatu
43,12 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,12 zł
![]()
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności progr
33% rabatu
33,02 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,02 zł
![]() Marketing relacji - teoria i praktyka w.3
Autor:
Mitręga Maciej
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności progr
30% rabatu
27,46 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,46 zł
![]()
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakr
28% rabatu
26,48 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,48 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|