Okładka książki Marketing relacji - teoria i praktyka w.4

Marketing relacji - teoria i praktyka w.4

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788381026802
EAN: 9788381026802
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 165x236 mm
język: polski
liczba stron: 148
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
32,17 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,17

Opis produktu

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.

Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.

(...) Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków. Sięgną po nią również ambitni studenci.

Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer

(...) Z przyjemnością polecam tę świetną książkę, stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką.

Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj