Monika Boguszewicz-Kreft (red.)

Okładka książki Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw T.37
Wiedza to najważniejszy zasób jakim dysponują współczesne przedsiębiorstwa. Można ją kupić, ale nie można jej wyprodukować w tradycyjny sposób. Jest wynikiem analizy i syntezy danych związanych z doświadczeniem, obserwacjami oraz celowymi b
29% rabatu
27,11
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
Aby prze­trwać w wa­run­kach dy­na­micz­ne­go oto­cze­nia za­rzą­dza­ją­cy or­ga­ni­za­cja­mi mu­szą na­dą­żać za zmie­nia­ją­cym się ryn­kiem i ocze­ki­wa­nia­mi na­byw­ców. Przed­się­bior­stwa, któ­re pra­gną się roz­wi­jać i za­jąć moc­n
29% rabatu
41,39
58,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj