Okładka książki Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375565003
EAN: 9788375565003
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 182
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
41,50 zł
Cena detaliczna: 
58,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,50

Opis produktu

Aby prze­trwać w wa­run­kach dy­na­micz­ne­go oto­cze­nia za­rzą­dza­ją­cy or­ga­ni­za­cja­mi mu­szą na­dą­żać za zmie­nia­ją­cym się ryn­kiem i ocze­ki­wa­nia­mi na­byw­ców. Przed­się­bior­stwa, któ­re pra­gną się roz­wi­jać i za­jąć moc­ną po­zy­cję na ryn­ku mu­szą an­ty­cy­po­wać nad­cho­dzą­ce zmia­ny i re­ago­wać na nie szyb­ciej niż kon­ku­ren­cja. Nie­wąt­pli­wie sprzy­ja te­mu wie­dza o me­cha­ni­zmach dzia­ła­nia ryn­ku, zna­jo­mość tren­dów i wdra­ża­nie no­wych kon­cep­cji mar­ke­tin­go­wych.Ni­niej­sza pu­bli­ka­cja jest odzwier­cie­dle­niem pro­ble­mów nur­tu­ją­cych tak prak­ty­ków, jak i ba­da­czy mar­ke­tin­gu. Znaj­du­ją się tu roz­wa­ża­nia do­ty­czą­ce za­rów­no sa­mej isto­ty, jak i no­wych kon­cep­cji mar­ke­tin­gu, je­go apli­ka­cji w po­szcze­gól­nych bran­żach oraz kształ­to­wa­nia mar­ki i per­spek­tyw ja­kie wno­szą no­we me­dia.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj