Moroz Jacek
Podstawowym celem prezentowanej monografii jest przedstawienie i przedyskutowanie możliwie najszerszych kontekstów konstruktywizmu. Przyjmując, iż konstruktywistyczny model kształcenia stanowi alternatywę dla edukacji o charakterze transmis
29% rabatu
28,26 zł
40,01 zł
Dodaj
do koszyka
Naszym celem było opracowanie i analityczne wykorzystanie kategorii subsumcji/podporządkowania, zbadanie jej semantycznych, ontologicznych i performatywnych implikacji w odniesieniu do problematyki edukacyjnej. Pragnęliśmy zwrócić uwagę na
29% rabatu
28,26 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Dyskusja z relatywizmem prawdy w Szkole Lwowsko-Warszawskiej
Autor:
Moroz Jacek
Wydawca:
Scholar
wysyłka: 48h
Monografia Jacka Moroza jest solidnym, wnikliwym i wieloaspektowym studium pojęcia prawdy absolutnej i jego obroną przed zarzutami relatywistycznymi. Autor rzetelnie omówił różne stanowiska i teorie, takie jak konwencjonalizm, reizm, semant
28% rabatu
23,32 zł
32,55 zł
Dodaj
do koszyka
Praca wypełnia poważną lukę w polskiej literaturze przedmiotu krytycznego, naukowego, pojęciowego namysłu nad relacjami między teorią pedagogiki a konstruktywizmem poznawczym, a zwłaszcza jego dydaktycznymi aplikacjami. Pracę wyróżnia eru
20% rabatu
28,16 zł
35,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|