MT Biznes

Okładka książki Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na..
Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myśliciel przywództwa, mówca, trener i autor ośmiu książek, w tym LEAD! i SuperCoaching, który pomógł wielu liderom w transform
21% rabatu
39,31
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31
Okładka książki Wygrać dziś, wygrać jutro
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektor
21% rabatu
47,20
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20
Okładka książki Jak zbudowałem firmę
Solidna dawka informacji o prowadzeniu firmy Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z pon
21% rabatu
44,84
56,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,84
Okładka książki Marketing w twojej firmie
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania pr
21% rabatu
31,44
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44
Okładka książki Indywidualny program MBA. Rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe
Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsą
21% rabatu
59,01
74,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,01
Okładka książki Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe..
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie p
20% rabatu
39,72
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,72
Okładka książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
21% rabatu
39,31
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31
Okładka książki POST CORONA - od kryzysu do szans Biznes w czasach pandemii
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w bi
21% rabatu
47,20
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20
Okładka książki Wystąpienia publiczne 4-godzinna sesja coachinowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia
Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym ind
20% rabatu
34,14
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,14
Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,37
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37
Okładka książki Motywacje lidera
Motywacje lidera
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc liderom zrozumieć,
20% rabatu
35,74
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74
Okładka książki LEarNS - stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy
Uczenie się staje się jednym z kluczowych wymogów i kompetencji, jakie muszą posiąść organizacje chcące przetrwać w świecie VUCA. Coraz pilniejszym wymogiem staje się nie tylko to, czego się uczyć, ale również jak się uczyć. Co więcej, real
21% rabatu
55,07
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,07
Okładka książki Notatki wizualne. Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień
KOMUNIKACJA ZACZNIJ TWORZYĆ NOTATKI WIZUALNE Jeżeli: nie wiesz jak zapamiętać materiał ze szkoleń lub wykładów, szukasz sposobu na lepsze przyswajanie wiedzy, chcesz dowiedzieć się jak uporządkować nadmiar przekazywanych Ci informacji, z „z
21% rabatu
47,20
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20
Okładka książki Siła koncentracji
Siła koncentracji
Autor: Brian Solis
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak odnieść sukces w świecie, w którym ciągle coś nas rozprasza? Musimy opanować sztukę przemieszczania się z płycizn do głębin koncentracji. Jeśli z trudem powstrzymujesz się przed zerkaniem na swój telefon co kilka minut albo padasz ofiar
23% rabatu
38,32
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,65
Okładka książki Feedback (i inne brzydkie słowa)
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami
21% rabatu
36,96
46,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,96
Okładka książki Intryguj
Intryguj
Autor: Sam Horn
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksy
20% rabatu
34,14
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,14
Okładka książki Leadershift. Przemiana przywództwa
Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 k
21% rabatu
35,37
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37
Okładka książki Przyczepne historie
Przyczepne historie
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje prze
21% rabatu
47,20
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20
Okładka książki Dziewięć kłamstw o pracy
„Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi” według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z „Książek biznesowych miesiąca” według dziennika „FinancialTimes”. Jedna z „14 najlepszych książek biznesowych” wg
20% rabatu
47,67
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67
Okładka książki Taka praca nie ma sensu czyli jak zarządzać swoją energią
Mamy do dyspozycji coraz więcej informacji i zawieramy transakcje w coraz szybszym tempie. Mamy więcej klientów do obsłużenia, więcej maili wymagających odpowiedzi, więcej telefonów, więcej zadań, więcej spotkań… Cały czas się śpieszymy i p
21% rabatu
39,31
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31
Liczba wyświetlanych pozycji:
7
8
9
10
11
47
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj