|   Startupowcy
                        Wydawca: 
                                    MT Biznes
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
978-83-8231-674-2                            
                         
                            EAN:
                            
9788382316742                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka ze skrzydełkami                            
                         
                            podtytuł:
                            
Jak polskie start-upy podbijają świat                            
                         
                            format:
                            
210x148x22mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
420                            
                         
                            rok wydania:
                            
2025                            
                         (0) Sprawdź recenzje 23% rabatu53,67 zł Cena detaliczna:  69,90 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Jak buduje się firmę wartą miliardy? Co sprawia, że niektóre start-upy przebijają się na globalnym rynku, a inne znikają w cieniu? Jakie decyzje prowadzą do sukcesu, a jakie mogą go przekreślić? Startupowcy to pierwsza tak szczegółowa analiza polskiego ekosystemu start-upowego. Książka pokazuje, jak dwunastu przedsiębiorców, często zaczynając od zera, zbudowało firmy technologiczne wyceniane na setki milionów, a nawet miliardy złotych. To historie o innowacjach, ryzyku i strategicznych wyborach, które pozwoliły im zdobyć międzynarodowe rynki – od Europy po Amerykę Północną i Południową. W książce znajdziesz:  sposoby polskich start-upów na zdobywanie światowych rynków strategie wzrostu, finansowania i skalowania biznesu kluczowe decyzje w budowie zespołu, sprzedaży i ekspansji zagranicznej wyzwania, z którymi mierzą się founderzy – od presji inwestorów po stres i wypalenie.   
To nie tylko zbiór inspirujących historii, ale przede wszystkim praktyczna wiedza o tym, jak budować biznes w dynamicznym i wymagającym świecie technologii. Sukces ma swoją cenę – ta książka pokazuje, jaka ona jest naprawdę.  Krzysztof Domaradzki – dziennikarz „Forbesa” specjalizujący się w tematyce biznesowej, technologicznej i start-upowej. Od ponad dekady analizuje sukcesy polskich przedsiębiorców, bada strategie wzrostu firm i mechanizmy rządzące rynkiem innowacji. Współtwórca rankingu „50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie” oraz polskiej edycji listy „30 przed 30”. Artur Kurasiński – przedsiębiorca, inwestor i ekspert w dziedzinie nowych technologii. Od ponad 20 lat obserwuje trendy rynkowe, doradza start-upom i pomaga w budowaniu strategii biznesowych. Współtwórca Auli Polska – jednego z najstarszych cykli spotkań dla start-upów – oraz konkursu Aulery. Autor jednego z najpopularniejszych polskich blogów o innowacjach i cyfrowej gospodarce.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |