zapowiedź
Okładka książki Analiza danych dla menedżerów

Analiza danych dla menedżerów

Wydawca: MT Biznes
wysyłka: po 23.05.2025
ISBN: 978-83-8231-469-4
EAN: 9788382314694
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Jak zrozumieć i wykorzystać dane dostępne w twojej firmie
format: 215x141mm
język: polski
liczba stron: 344
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
57,40 zł
Cena detaliczna: 
74,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,17
Twoi analitycy przedstawiają skomplikowane modele, ale ich rekomendacje nie przekładają się na realne działania? Raporty pełne wskaźników i wykresów nie dają ci jasnych odpowiedzi? Czujesz, że dane w twojej firmie mają ogromny potencjał, ale nie wiesz, jak go wykorzystać? Analiza danych dla menedżerów to przewodnik, który pozwoli ci przekształcić dane w konkretne decyzje biznesowe. Dzięki tej książce: zrozumiesz kluczowe pojęcia analityki danych i zaczniesz skutecznie komunikować się z zespołem specjalistów nauczysz się zadawać właściwe pytania, które pomogą ci oddzielić wartościowe analizy od zbędnego szumu informacyjnego poznasz każdy etap zarządzania projektem związanym z analizą danych, od zrozumienia podziału ról w zespole po dobór odpowiedniego oprogramowania dowiesz się, jak ocenić jakość prezentowanych wyników, tak by podejmować trafne decyzje i unikać kosztownych błędów odkryjesz praktyczne metody wykorzystywania danych w strategii biznesowej, zwiększając efektywność swojej organizacji. Howard Steven Friedman i Akshay Swaminathan przekazują wiedzę w sposób prosty i przystępny. Zamiast skomplikowanego języka technicznego oferują jasne, praktyczne wskazówki, które można zastosować od razu. Nie pozwól, by analityka danych była w twojej firmie czarną skrzynką. Zdobądź kompetencje, które pozwolą ci lepiej wykorzystywać dane, optymalizować procesy i osiągać lepsze wyniki. Howard Steven Friedman - adiunkt na Uniwersytecie Columbia, analityk danych z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów analitycznych w sektorze prywatnym i publicznym. Jest autorem książek Ultimate Price i The Measure of a Nation. Akshay Swaminathan – analityk danych pracujący nad wzmacnianiem systemów opieki zdrowotnej. Ma ponad czterdzieści recenzowanych publikacji, a jego prace publikowano w „New York Timesie” i „STAT”. Pracował w Flatiron Health, a obecnie kieruje zespołem analityki danych w Cerebral. Jest stypendystą na Wydziale Medycznym Uniwersytetu Stanforda.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj