Napiórkowska AnnaRelacje między producentami a detalistami
Autor:
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
Cygler Joanna
Sznajder Andrzej
Napiórkowska Anna
Napiórkowski Tomasz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.
Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i posz
22% rabatu
49,89 zł
64,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|