Cygler JoannaRelacje między producentami a detalistami
Autor:
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
Cygler Joanna
Sznajder Andrzej
Napiórkowska Anna
Napiórkowski Tomasz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.
Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i posz
22% rabatu
50,02 zł
64,00 zł
niedostępny
Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji
Autor:
Aluchna Maria
Cygler Joanna
Materna Grzegorz
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
Marciszewska Elżbie
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Kooperencja staje się nieodzownym elementem współczesnej gospodarki światowej. Dowodzą tego rosnąca powszechność zjawiska w skali międzynarodowej oraz jego znaczenie dla rozwoju poszczególnych sektorów i korporacji, jak również dla konkuren
27% rabatu
50,48 zł
69,00 zł
niedostępny
Celem książki jest przedstawienie aliansów strategicznych jako sposobu na zwiększenie możliwości rozwojowych przedsiębiorstw. Dzięki sojuszom mogą one odnieść znacznie większe korzyści niż gdyby funkcjonowały indywidualnie. Wiele uwagi pośw
19% rabatu
32,27 zł
40,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|