Sznajder Andrzej

Okładka książki Marketing sportu 2.0
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
23% rabatu
37,60
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sekrety Łasku i Pabianic
Franz Kafka wszedł przypadkiem do kuchni i zobaczywszy Dorę czyszczącą ryby, zawołał: „Takie piękne dłonie, a takie krwawe zajęcie!”. Zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia. Ona – dziewczyna z Pabianic, on – znany pisarz. Światopełk
41% rabatu
32,58
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sport jako biznes w epoce globalizacji
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Pokazuje także możliwości zwiększenia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw dzięki powiązaniu ze sportem. Sport jako zjawisko społe
25% rabatu
44,75
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sekrety Sieradza i Zduńskiej Woli
Po wielowiekowej rywalizacji drogi Sieradza i Zduńskiej Woli splatają się w książce, która opowiada o ich największych sekretach. Zapraszamy do odkrycia historii przeklętego dworu nad rzeczką Tymianką i mrocznego wnętrza sieradzkiego Alcatr
41% rabatu
32,58
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing sportu
Marketing sportu
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowa
37% rabatu
40,98
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Relacje między producentami a detalistami
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i posz
22% rabatu
49,89
64,00 zł
niedostępny
Okładka książki Technologie mobilne w marketingu
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technol
17% rabatu
49,09
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Alianse marketingowe
Alianse marketingowe
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu
30% rabatu
41,57
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing sportu
Marketing sportu
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom
27% rabatu
47,31
64,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj