Sznajder Andrzej
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
23% rabatu
37,60 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Franz Kafka wszedł przypadkiem do kuchni i zobaczywszy Dorę czyszczącą ryby, zawołał: „Takie piękne dłonie, a takie krwawe zajęcie!”. Zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia. Ona – dziewczyna z Pabianic, on – znany pisarz. Światopełk
41% rabatu
32,58 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Pokazuje także możliwości zwiększenia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw dzięki powiązaniu ze sportem. Sport jako zjawisko społe
25% rabatu
44,75 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Po wielowiekowej rywalizacji drogi Sieradza i Zduńskiej Woli splatają się w książce, która opowiada o ich największych sekretach. Zapraszamy do odkrycia historii przeklętego dworu nad rzeczką Tymianką i mrocznego wnętrza sieradzkiego Alcatr
41% rabatu
32,58 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowa
37% rabatu
40,98 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Relacje między producentami a detalistami
Autor:
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
Cygler Joanna
Sznajder Andrzej
Napiórkowska Anna
Napiórkowski Tomasz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.
Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i posz
22% rabatu
49,89 zł
64,00 zł
niedostępny
Technologie mobilne w marketingu
Autor:
Sznajder Andrzej
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technol
17% rabatu
49,09 zł
59,00 zł
niedostępny
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu
30% rabatu
41,57 zł
59,00 zł
niedostępny
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom
27% rabatu
47,31 zł
64,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|