Netflix. To się nigdy nie uda
Autor:
Marc Randolph
Wydawca:
SQN
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-8129-753-0
EAN:
9788381297530
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
format:
205x140x30mm
język:
polski
liczba stron:
424
rok wydania:
2021
(2) Sprawdź recenzje
37% rabatu
28,41 zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,46 zł
Opis produktuIdea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał Netflix Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek. Tak właśnie wyglądał świat w 1997 roku, kiedy Marc Randolph wpadł na pewien pomysł: wykorzystać internet do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, głównym inwestorem, założył firmę, a sam objął fotel dyrektora generalnego. Teraz, przy blisko 170 milionach subskrybentów, triumf Netflixa wydaje się czymś oczywistym, ale na początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny start-up, a na każdym kroku czaiły się przeszkody. Marc Randolph, który musiał przekonać własną matkę do zainwestowania w swój biznes, walczyć z padającymi serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a nawet zachęcać Blockbustera do przejęcia firmy, teraz pokazuje, jak każdy wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może zmienić świat – nawet jeśli wszyscy wokół mówią, że to się uda. Ta książka jest nie tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także odpowiedź na fundamentalne pytania o podejmowanie ryzyka tak w interesach, jak i w życiu prywatnym: Jak zacząć? Jak przetrwać rozczarowanie i klęskę? Jak poradzić sobie z sukcesem? Czym w ogóle jest sukces? Od pomysłu, przez budowanie zespołu, aż po świadomość, kiedy należy odpuścić. Netflix. To się nigdy nie uda jest nie tylko doskonałą przypowieścią o spełnianiu marzeń, ale też jedną z najbardziej spektakularnych i mądrych lekcji przedsiębiorczości. Recenzje:✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
autor: arcytwory
Przyznać się, kto z Was nie ma konta na Netflixie!
Obecnie każdy przynajmniej słyszał o tej platformie. Jednak mało kto wie, jak wyglądały jej początki. Kto wpadł na pomysł założenia firmy? Czy od samego początku wszystko się udawało? Czy od tego czasu dużo rzeczy się zmieniło? Tych rzeczy dowiecie się z „Netflix. To się nigdy nie uda” autorstwa Marca Randolpha, jednego z współzałożycieli Neflixa! Książka jest bardzo mądra. Daje liczne rady dla osób, które mają w planach założyć własną firmę, dla start-upowców. Autor podaje przykładowe problemy, z jakimi musiał się zmagać w początkowych latach Netflixa. Z jednej strony jest to dobry poradnik, ale z drugiej – zawęża liczbę odbiorców książki. Przed sięgnięciem po książkę nie do końca wiedziałam, o czym ona będzie. Gdybym miała tę wiedzę szybciej to nie wiem, czy bym po nią sięgnęła. Nie mówię, że książka jest nudna – po prostu nie są to tematy, które mnie interesują. Jeśli liczycie na dużą ilość anegdot i ciekawostek – to także dostaniecie. Dowiecie się o wpadkach, o zakładach, o zmianach, porażkach, a także o sukcesach. Przykład? Kiedyś zamiast filmu z procesu Billa Clintona firma rozesłała... film pornograficzny! Jednak po szczegóły musicie sięgnąć po książkę. W książce dowiecie się jednak tylko o początkach Netflixa, jeszcze przed streamowaniem filmów przez internet. Trochę szkoda, bo jednak nastąpiła duuuża różnica. Rozczarowało mnie to lekko, ale w sumie mogłam się tego spodziewać – w końcu autor oddalił się od firmy w jej późniejszych latach. Autor także pokazuje moc marzeń. Udowadnia, że nie przekuć „to się nigdy nie uda” w sukces. Dowodzi, że tak naprawdę „nikt nic nie wie”, więc trzeba próbować, bo może się udać. Tak więc – jeśli masz w planach założenie firmy to możesz po tę książkę sięgnąć. Jeśli nie wyobrażasz sobie swojego życia bez dziennej dawki Netlixa i chcesz się dowiedzieć o jego początkach – ta książka jest dla ciebie. W innych przypadkach niestety możecie być lekko rozczarowani. ✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
autor: arcytwory
Przyznać się, kto z Was nie ma konta na Netflixie!
Obecnie każdy przynajmniej słyszał o tej platformie. Jednak mało kto wie, jak wyglądały jej początki. Kto wpadł na pomysł założenia firmy? Czy od samego początku wszystko się udawało? Czy od tego czasu dużo rzeczy się zmieniło? Tych rzeczy dowiecie się z „Netflix. To się nigdy nie uda” autorstwa Marca Randolpha, jednego z współzałożycieli Neflixa! Książka jest bardzo mądra. Daje liczne rady dla osób, które mają w planach założyć własną firmę, dla start-upowców. Autor podaje przykładowe problemy, z jakimi musiał się zmagać w początkowych latach Netflixa. Z jednej strony jest to dobry poradnik, ale z drugiej – zawęża liczbę odbiorców książki. Przed sięgnięciem po książkę nie do końca wiedziałam, o czym ona będzie. Gdybym miała tę wiedzę szybciej to nie wiem, czy bym po nią sięgnęła. Nie mówię, że książka jest nudna – po prostu nie są to tematy, które mnie interesują. Jeśli liczycie na dużą ilość anegdot i ciekawostek – to także dostaniecie. Dowiecie się o wpadkach, o zakładach, o zmianach, porażkach, a także o sukcesach. Przykład? Kiedyś zamiast filmu z procesu Billa Clintona firma rozesłała... film pornograficzny! Jednak po szczegóły musicie sięgnąć po książkę. W książce dowiecie się jednak tylko o początkach Netflixa, jeszcze przed streamowaniem filmów przez internet. Trochę szkoda, bo jednak nastąpiła duuuża różnica. Rozczarowało mnie to lekko, ale w sumie mogłam się tego spodziewać – w końcu autor oddalił się od firmy w jej późniejszych latach. Autor także pokazuje moc marzeń. Udowadnia, że nie przekuć „to się nigdy nie uda” w sukces. Dowodzi, że tak naprawdę „nikt nic nie wie”, więc trzeba próbować, bo może się udać. Tak więc – jeśli masz w planach założenie firmy to możesz po tę książkę sięgnąć. Jeśli nie wyobrażasz sobie swojego życia bez dziennej dawki Netlixa i chcesz się dowiedzieć o jego początkach – ta książka jest dla ciebie. W innych przypadkach niestety możecie być lekko rozczarowani. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|