Nieoczywiste

Okładka książki Coaching sprzedawców
Coaching sprzedawców
Autor: Keith Rosen
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkolenia i motywowania handlowców. Autor zaspokaja tę pot
24% rabatu
52,49
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Statystyka dla menedżerów
Opis Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystyczn
19% rabatu
64,02
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Absalon
Absalon
Autor: Miazga Jakub
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Jakub Miazga (1986) – ukończył filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim i zootechnikę na Uniwersytecie im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Debiutował w 2018 r. w magazynie „Esensja” opowiadaniem Extrema unctio. Absalon to jego pierwsza powieść
30% rabatu
27,42
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Historia pewnej prowokacji
Dobrze się stało, że Tomasz Wołek zdecydował się na przygotowanie wyboru swych tekstów. Był bowiem jedną z kluczowych postaci środowiska Ruchu Młodej Polski i bardzo znaczącym autorem. Mocną stroną książki jest analiza rządów PiS. Wołek na
45% rabatu
26,95
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mity marketingowe
Mity marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
32% rabatu
47,25
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Analiza Decyzji
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i metody analizy decyzyjnej, których celem j
10% rabatu
79,73
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Praktyczny marketing miast i regionów
„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce s
35% rabatu
32,02
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
31% rabatu
47,49
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie
Zarządzanie
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety z całego świata, laureat wielu nagród przyznanych przez znane oś
27% rabatu
57,28
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rynek i katedra
Rynek i katedra
Autor: Braun Juliusz
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Od przełomu politycznego w 1989 roku trwają spory o media publiczne. Juliusz Braun – odwołując się do bogatej literatury i własnych doświadczeń związanych z wieloletnią aktywnością na rynku mediów, a także do historii radiofonii i telewizji
45% rabatu
26,95
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Margaret Thatcher
Margaret Thatcher
Autor: Charles Moore
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Fascynacja osobą Margaret Thatcher, Żelazną Damą, pierwszą kobietą, która w Wielkiej Brytanii została wybrana na szefa partii rządzącej, nie słabnie. „Po jej śmierci to zainteresowanie jeszcze wzrosło. Była ona kimś, wobec kogo niemal nie s
15% rabatu
100,59
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Analiza zdarzeń na rynkach akcji
Na rynki kapitałowe na całym świecie codziennie trafia wiele informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne – jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość firmy-emitenta, co znajduje odzwierciedlenie w c
32% rabatu
53,70
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza
Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tradycyjnie postrzegane ramy wykorzystania tego systemu w pr
35% rabatu
51,63
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit
Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania: – W jaki sposób pojmują ryzyko osoby zarządzające organizacjami pozarząd
35% rabatu
38,56
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Controlling
Controlling
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynarodowym, określa, czym jest controlling, a t
35% rabatu
64,70
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Alianse marketingowe
Alianse marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu
35% rabatu
45,09
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki GŁOS CYNIKA
GŁOS CYNIKA
Autor: Wysocki Jerzy
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
ALERGIA NA ABSURD Zebrane tu teksty są efektem moich spontanicznych reakcji na absurdy otaczającej nas rzeczywistości. Absurdy gospodarcze, społeczne, polityczne, a nawet sportowe. Nie ma tu jakiejś wyrafinowanej ideologii. Absurd nie ma b
38% rabatu
30,51
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rok 2050
Rok 2050
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
„Musimy wyruszyć w drogę przy złej pogodzie, w chwili, gdy historia zdaje się sama wahać, jak obrać swój własny kurs. Siły, które dziś trzęsą światem, to zdaniem wielu populizm i nostalgia za powrotem do minionych horyzontów, przywilejów i
45% rabatu
26,95
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki PREZYDENT RAFAŁ DUTKIEWICZ NIE TYLKO O WROCŁAWIU
„Ta zadziwiająca książka jest o wszystkim, ale nie o niczym. „Zadziwiająca”, bo przedstawia myśli człowieka, którego wszechstronność budzi podziw, ale nie wpędza w kompleksy. Przeciwnie, zaraża posybilizmem, czyli przekonaniem, „że się da”.
45% rabatu
26,95
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat
Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się utrzyma, czy to tylko chwilowa moda? Czy trzeba p
45% rabatu
21,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
2
3
4
5
6
9
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj