Branko Roglić
Autor:
Roglić Branko
Wydawca:
Nieoczywiste
wysyłka: 48h
ISBN:
9788366402836
EAN:
9788366402836
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Autobiografia
język:
polski
liczba stron:
526
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
54,45 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,72 zł
Opis produktu
O Branko Rogliciu po raz pierwszy usłyszałem około 1991 roku, kiedy zostałem dyrektorem generalnym firmy kosmetycznej Ellen Betrix, którą P&G kupiła w tym samym roku. Jego wielki sukces nie uczynił go aroganckim ani zarozumiałym. Wręcz przeciwnie, zawsze postrzegał siebie jako „pierwszego sługę swojej organizacji i partnerów biznesowych”. Pamiętam, jak na jednym ze spotkań powiedział mi: „Jestem żołnierzem P&G”, na co odpowiedziałem: „Nie, jesteś naszym generałem”. Branko i ORBICO doskonale ucieleśniają moją definicję świetnego dystrybutora P&G.
WERNER GEISSLER, były wiceprezes Procter & Gamble na całym świecie
Rozwój biznesu firmy Procter & Gamble w Europie Środkowej jest ściśle związany z Panem Branko Rogliciem i ORBICO jako partnerem długoterminowym i strategicznym. Branko Roglić to utalentowany biznesmen, który wiedział, że ważne jest otaczanie się zdolnymi ludźmi. Pod wieloma względami wyprzedzał swoją epokę. Na przykład w ponadprzeciętnym poleganiu na kobietach w swojej kadrze zarządzającej. Dzięki Branko Rogliciowi ORBICO ma niezwykle silną kulturę korporacyjną. Obejmuje ona skromność, zrównoważony rozwój biznesu i nagradzanie w oparciu o wyniki.
Dr HRVOJE ČEOVIĆ, P&G – były wiceprezes w Centralnej Europie
Tyle razem przeżyliśmy przez cały rozwój biznesu, przeszliśmy przez różne sytuacje, odbyliśmy tyle spotkań, że nie sposób ich wszystkich wymienić. Jedno się nie zmieniło – przyjazne podejście Branko, ogromna przejrzystość, jego szczerość i bezpośredniość. Jest racjonalny i nie potrzebuje wielu słów, aby podjąć skuteczne decyzje.
JARMILA MEISSNEST, VARTA Consumer batteries – dyrektor sprzedaży międzynarodowej
Sposób, w jaki udało mu się założyć firmę i rozwijać ją przez lata, jest po prostu niesamowity. Niesamowity jest także rozwój od małej rodzinnej firmy do jednego z największych i najważniejszych dystrybutorów w Europie. To, co sprawia, że ??jego podejście jest proste i jasne, to współpraca i przejrzystość.
ASHRAF NAWAR, Shell – dyrektor ds. przekształceń pośrednich kanałów biznesowych na region Azji, Pacyfiku i Bliskiego Wschodu
Kiedy zostaliśmy poinformowani, że Grupa ORBICO kupi naszego dystrybutora w Polsce i Rosji, pierwsze pytanie w moim zespole brzmiało: „Czy ci ludzie zrozumieją nasz biznes i wpasują się w kulturę naszej firmy?”. Zgodnie z oczekiwaniami, Grupa ORBICO jest dziś wzorem Converse Partners na poziomie globalnym, jednak Branko wciąż wnosi pomysły i wizje rozwoju biznesu, i poszukiwania nowych możliwości.
TIZIANO RUSSOLO, Converse – dyrektor generalny na Europę, Bliski Wschód i Afrykę
Branko Roglić jako prezes Zarządu MedILS swoją osobowością i reputacją był gwarantem stabilności Instytutu i obrony przed apetytami licznych drapieżników. Branko wyróżnia się prostotą. Wydaje mi się, że cicha, ale potężna siła Branko Roglicia polega na tym, że od razu określa kolejność priorytetów i że szczegóły nie przeszkadzają mu, dopóki nie przyjdzie na nie kolej – dopiero wtedy szczegóły są rozstrzygane i uzyskany jest efekt końcowy.
DR MIROSLAV RADMAN, Emerytowany profesor, Université Paris Descartes, Član: Académie des Sciences, Osnivač: Śródziemnomorski Instytut Nauk Przyrodniczych
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|