Dittmann Paweł
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania ora
28% rabatu
56,74 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Wydawca:
Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mo
20% rabatu
54,87 zł
69,00 zł
niedostępny
Prognozowanie – jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania – nabiera szczególnego znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ złe antycypowanie przyszłych trendów może być niszczące dla firmy. Niezwykle istotne są
20% rabatu
54,87 zł
69,00 zł
niedostępny
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania ora
35% rabatu
45,16 zł
69,00 zł
niedostępny
Prognozowanie - jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania - nabiera szczególnego znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ złe antycypowanie przyszłych trendów może być niszczące dla firmy. Niezwykle istotne są
27% rabatu
43,05 zł
59,00 zł
niedostępny
Prognozowanie w przedsiębiorstwie
Autor:
Dittmann Paweł
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce podjęto próbę przedstawienia obecnego stanu wiedzy na temat konstruowania prognoz i zaprezentowano szerzej
27% rabatu
43,05 zł
59,00 zł
niedostępny
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mo
27% rabatu
35,75 zł
49,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|