Okładka książki Odkrycia Dzienniki Lewisa i Clarka

Odkrycia Dzienniki Lewisa i Clarka

Wydawca: Rebel
wysyłka: niedostępny
ISBN: 14+
EAN: 3770002176436
oprawa: Kartonowa
format: 27.5x27.5cm
język: polski
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
30% rabatu
84,43 zł
Cena detaliczna: 
119,95 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,19

Opis produktu

W latach 1803-1806 ekspedycja Lewisa i Clarka była pierwszą amerykańską wyprawą, która przemierzyła kontynent północnoamerykański od Missisipi po wybrzeże Pacyfiku i z powrotem. W trakcie tych trzech lat dowódcy wyprawy, Meriwether Lewis i William Clark, wraz z sierżantami Gassem i Ordwayem zapisali wiele stron dzienników podróży, opisując w nich między innymi nowe odkryte rośliny i gatunki zwierząt oraz nanosząc na mapy dotąd nieznane Amerykanom fragmenty kontynentu. W grze wcielasz się w rolę jednego z dowódców ekspedycji: Lewisa, Clarka, Gassa lub Ordwaya. Twoim celem jest zebranie w dzienniku jak największej ilości wiedzy i tym samym dołożenie osobistej cegiełki do rozwóju nauki. W swoim Dzienniku możesz odnotowywać trzy rodzaje danych: Geograficzne - odwzorowujesz obszary, przez które przechodzisz; Biologiczne - odkrywasz nowe gatunki roślin i zwierząt; Etnologiczne - poznajesz nowe plemiona Indian północnoamerykańskich i badasz ich kulturę. W trakcie gry zdobywasz karty Odkryć, które umieszczasz w swoim Dzienniku. Na koniec gry zwycięzcą zostaje gracz o największej liczbie punktów Odkryć. W grze występują trzy metody zdobywania punktów zwycięstwa. Na koniec gry gracz dodaje: punkty widniejące na kartach Odkryć znajdujących się w Dzienniku gracza; punkty za zestawy zwierząt lub roślin różnych gatunków, które gracz opisał w swoim Dzienniku; punkty związane z pozycją w rankingu liczebności tipi, na kartach Odkryć w swoim Dzienniku i kartach Plemion w swojej Strefie Akcji. Tipi reprezentują wiedzę gracza o plemionach Indian północnoamerykańskich zamieszkujących tereny zachodnie. Gracz, który myśli o zwycięstwie, musi zaopatrywać się w coraz to nowe karty Plemion i Odkryć. Rzuty kośćmi determinują Akcje, jakie gracz może wykonać. Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 14 lat Czas gry: ok. 60 minut
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj