Ogonowska Agnieszka

Okładka książki Młodzi dorośli wobec dezinformacji
Autorki, legitymujące się już znaczącym dorobkiem dotykającym kwestii edukacji medialnej, w udany sposób dokonują - jak same piszą - "diagnozy medialnej" młodych dorosłych, choć w moim odczuciu udało się tutaj zrobić znacznie więcej. Mam bo
31% rabatu
31,86
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wspieranie sprawności językowej i komunikacyjnej seniorów w perspektywie logopedii gerontologicznej
XXI wiek to czas społecznych i technologicznych wyzwań stojących przed polskim społeczeństwem, które w sensie demograficznym bardzo się starzeje. Problem ten nie jest typowo polską specyfiką. Dotyczy także wielu innych krajów zachodnioeurop
26% rabatu
39,33
52,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Uzależnienia medialne
Oto nowe zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki pierwotnie zatytułowanej Uzależnienia medialne, czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów. Książka odnosi się do sytuacji, w których dzieci i młodzież wykorzystują media w sposób dysfun
26% rabatu
24,46
32,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja i porozumienie
Książka kierowana do rodziców, nauczycieli, wychowawców, pedagogów i psychologów szkolnych, którzy poszukują prostych, sprawdzonych ćwiczeń i wskazówek w zakresie komunikacji i rozwiązywania konfliktów. W publikacji przedstawione zostały pr
26% rabatu
14,05
18,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Cyberpsychologia. Media - użytkownicy...
Zagadnienia związane z cyberpsychologią są przedmiotem zainteresowań naukowych Autorki od ponad 10 lat. Teksty zgromadzone w tym tomie to rezultat tych badań, konferencji naukowych i szkoleniowych oraz spotkań z praktykami, głównie nauczyci
35% rabatu
37,96
58,00 zł
niedostępny
Okładka książki Cyberpsychologia  Media – użytkownicy – zastosowania
Celem tej książki jest m.in. ukazanie potencjału nowej transdyscypliny cyberpsychologii, która wykracza poza tradycyjne dyscypliny naukowe (głównie psychologię i media studies) oraz rozwija się równolegle do cyberkultury. We współczesnej cy
35% rabatu
35,34
54,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kino, film, psychologia
To kolejna publikacja w serii "Psychologia stosowana". Artykuły zgromadzone w tej książce są przykładem analiz relacji między: filmem a jego odbiorcą, samym filmem (np. analiza dzieła filmowego z wykorzystaniem teorii psychologicznej), a ta
19% rabatu
35,75
43,90 zł
niedostępny
Okładka książki Psychologia mediów i komunikowania
Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę
25% rabatu
37,54
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesna edukacja medialna teoria i rzeczywistość
Książka Agnieszki Ogonowskiej z całą pewnością jest pozycją ważną i potrzebną na polskim rynku wydawniczym. Ze względu na klarowny wywód, przystępny język, jasny charakter opisywanych w niej problemów jest to praca ze wszech miar warta reko
10% rabatu
40,70
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Edukacja medialna. w dobie współczesnych zmian kulturowych, społecznych i technologicznych
Edukacja medialna to zadanie ogólnospołeczne, ponieważ wszyscy obywatele są użytkownikami i beneficjentami różnych technologii, które wykorzystują we wszystkich kluczowych sferach własnego życia. […] Współczesna cywilizacja medialna niesie
31% rabatu
26,20
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Człowiek - technologia - media
Sytuacja cywilizacyjna, w jakiej się znaleźliśmy, stwarza wiele szans zarówno edukacyjnych, jak i rozwojowych, ale przynosi także szereg zagrożeń. () Okazało się bowiem, że technologie rozwijają się w tempie przewyższającym nasze możliwości
32% rabatu
20,54
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki Uzależnienia medialne czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów
Książka napisana przez prof. Agnieszkę Ogonowską, psychologa i medioznawcę, pracownika naukowego krakowskiego Uniwersytetu Pedagogicznego oraz prezesa Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej. Uzależnienia medialne to poradnik dotyczący co
17% rabatu
12,39
14,90 zł
niedostępny
Okładka książki Człowiek - technologia - media
Sytuacja cywilizacyjna, w jakiej się znaleźliśmy, stwarza wiele szans zarówno edukacyjnych, jak i rozwojowych, ale przynosi także szereg zagrożeń. (…) Okazało się bowiem, że technologie rozwijają się w tempie przewyższającym nasze możliwośc
25% rabatu
22,57
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesna psychologia mediów
Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie
25% rabatu
36,17
48,10 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesna psychologia mediów
Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie
20% rabatu
40,22
50,00 zł
niedostępny
Okładka książki Technika
Technika
Wydawca: Aksjomat
wysyłka: niedostępny
Dlaczego wulkan wybucha? Jak działa telefon? Ile waży najcięższe zwierzę na Ziemi? Odpowiedzi na te i wiele innych interesujących pytań to doskonały sposób na zgłębienie swojej wiedzy. Oprócz ciekawych informacji w każdej z książek znajdzie
6,50
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj