Olszanecka-Marmola Agata
Generacja Z w działaniu: aktywność społeczno...
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
wysyłka: 48h
Książka ukazuje kompleksową diagnozę aktywności politycznej młodzieżowych radnych z pokolenia Z, obejmującą ich motywacje, poziom wiedzy i sprawstwa politycznego oraz poczucie wsparcia ze strony innych. Z badań wyłania się pesymistyczny obr
19% rabatu
44,36 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36 zł
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Autor:
Olszanecka-Marmola Agata
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na dzi
14% rabatu
38,43 zł
44,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,43 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|