Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Autor:
Olszanecka-Marmola Agata
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788381802253
EAN:
9788381802253
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
225x160x22 mm
język:
polski
liczba stron:
386
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
38,37 zł
Cena detaliczna:
44,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,03 zł
Opis produktu
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|