Pawełczyk PiotrMarketing polityczny: szansa czy zagrożenie...
Autor:
Pawełczyk Piotr
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: 48h
Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, "Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej" zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...)
29% rabatu
28,46 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
Autor:
Pawełczyk Piotr
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.
Szczegółowo omówiono w niej:
- problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako so
17% rabatu
49,21 zł
59,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|