PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI

Okładka książki Notatki 3
Notatki 3
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Książka ta jest zbiorem notatek poczynionych przez autora; stąd zresztą jej tytuł. To nie jest wina świata, że Państwo mieli o nim wygórowane wyobrażenie. Wstęp Po wydaniu pierwszych Notatek uznałem, że w zasadzie wyczerpałem temat i st
20% rabatu
32,18
40,00 zł
niedostępny
Okładka książki Badanie i projektowanie komunikacji 6
Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. Seria projektowanie komunikacji
34% rabatu
26,58
40,01 zł
niedostępny
Okładka książki Badanie i projektowanie komunikacji 5
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
33% rabatu
23,98
35,70 zł
niedostępny
Opakowanie Badanie i projektowanie komunikacji 4
Badanie i projektowanie komunikacji 4
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
34% rabatu
22,60
34,00 zł
niedostępny
Okładka książki notatki 2
notatki 2
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Książka ta jest zbiorem notatek poczynionych przez autora; stąd zresztą jej tytuł.
32% rabatu
23,96
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama Operacjonalizacja pojęcia
W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu proces
35% rabatu
24,66
38,00 zł
niedostępny
Opakowanie Komunikacje w rozmowie 3
Komunikacje w rozmowie 3
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
20% rabatu
29,77
37,00 zł
niedostępny
Opakowanie Badanie i projektowanie komunikacji 3
Badanie i projektowanie komunikacji 3
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego. wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji,
40% rabatu
20,55
34,00 zł
niedostępny
Opakowanie Badanie i projektowanie komunikacji 2
Badanie i projektowanie komunikacji 2
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez Instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji,
32% rabatu
26,70
39,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj