|   Komunikacje w rozmowie 3
                        Wydawca: 
                                    Libron
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788365148254                            
                         
                            EAN:
                            
9788365148254                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Manifest                            
                         
                            format:
                            
16.5x24.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI
                            
                         
                            liczba stron:
                            
144                            
                         
                            rok wydania:
                            
2015                            
                         (0) Sprawdź recenzje 19% rabatu29,89 zł Cena detaliczna:  37,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,89 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji, tom pokonferencyjny Communication design, tom z wystąpieniami z cyklu „Komunikacje w rozmowie”, prace studentów specjalności Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.
Do powstania trzeciej i ostatniej (póki co) książki Komunikacje w rozmowie przyczynili się studenci, którzy zostali zaproszeni do napisania manifestu pokolenia. Nierzadko są to bardzo osobiste teksty, a głębsza refleksja nad nimi każde podać w wątpliwość zmienną naturę pokoleń.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |