Okładka książki Reklama Operacjonalizacja pojęcia

Reklama Operacjonalizacja pojęcia

Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788365148247
EAN: 9788365148247
oprawa: Miękka
format: 14.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 230
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
24,74 zł
Cena detaliczna: 
38,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,66

Opis produktu

W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu procesu corporate identity organizacji. Interesujące jest też wyróżnienie poetyki reklamy wiodącej i procesu projektowania reklamy.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj