Reklama Operacjonalizacja pojęcia
Autor:
red. Mariusz Wszołek
Wydawca:
Libron
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788365148247
EAN:
9788365148247
oprawa:
Miękka
format:
14.0x23.0cm
język:
polski
Seria:
PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI
liczba stron:
230
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
24,74 zł
Cena detaliczna:
38,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,66 zł
Opis produktu
W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu procesu corporate identity organizacji. Interesujące jest też wyróżnienie poetyki reklamy wiodącej i procesu projektowania reklamy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|