PWE

Okładka książki Zarządzanie wiedzą
Zarządzanie wiedzą
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Podręcznik zawiera kompleksowe, spójne i interesujące omówienie rozmaitych aspektów, koncepcji i najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem wiedzą. Poszczególne elementy składające się na zarządzanie wiedzą zostały podzielone na pi
17% rabatu
53,88
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88
nowość
Okładka książki Zarządzanie innowacjami
We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele, orga
29% rabatu
45,86
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,93
nowość
Okładka książki Zarządzanie projektem
Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak skutecznie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie projektami we współczesnym świecie nabrało więc szczególnego znaczenia, zwłaszcza w obli
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84
Okładka książki Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą
W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw, czynniki oddziałujące na aktywność
19% rabatu
48,32
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,68
Okładka książki Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych...
Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację konsumentów na rynku usług finansowych, tele
39% rabatu
36,34
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,34
Okładka książki Asertywność menedżera
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale
32% rabatu
26,95
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95
nowość
Okładka książki Zarządzanie środowiskowe
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania środowiskowego. Przedstawiono w nim doraźne i prewencyjne działania wpływające na kształtowanie i jakość środowiska. Autorzy omówili w książce: gospodarowanie powierzchnią Ziemi i r
29% rabatu
42,31
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16
Okładka książki Realizacja strategii
Realizacja strategii
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to nowe wyzwania. Powstaje więc wiele koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje się bardzo trudne. Autor poszukuje najskuteczniejszego sposobu wdrożenia strategii, pozwalającego ro
17% rabatu
49,73
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,73
nowość
Okładka książki Strategie zarządzania wiedzą
Znaczenie wiedzy dla efektywnego zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami stale rośnie. Sprawia to, że także teoria i praktyka zarządzania zajmuje się identyfikacją strategii zarządzania wiedzą oraz rozpoznawaniem metod, technik i narzę
29% rabatu
38,79
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,39
nowość
Okładka książki Wpływ kursu walutowego na handel zagraniczny
W książce przeanalizowano zmiany w polskim handlu zagranicznym pod wpływem zmian kursu walutowego. Autorzy skoncentrowali się na: • zmianach polskiego reżimu kursowego, • wpływie reżimu kursowego na handel zagraniczny, • uwarunkowaniach
29% rabatu
38,79
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,88
nowość
Okładka książki Logistyka w przedsiębiorstwie
We współczesnych gospodarkach rosnące skomplikowanie produkcji sprawia, że coraz większego znaczenia nabierają procesy logistyczne. Autorzy skupili więc uwagę na: znaczeniu i celach logistyki procesach logistycznych i infrastrukturze transp
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,86
Okładka książki Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację bada
19% rabatu
56,38
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,31
nowość
Okładka książki Zarządzanie finansowe bankiem
Podręcznik obejmuje najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem finansowym bankiem ze szczególnym uwzględnieniem efektywności, ryzyka oraz kapitałów. Poszczególne rozdziały dotyczą: roli banków i różnych aspektów ich funkcjonowania, s
29% rabatu
42,31
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16
Okładka książki Nowoczesne zarządzanie projektami
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a często unikatowych) przedsięwzięć, czyli projektów. Dlatego
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84
nowość
Okładka książki Zarządzanie wiedzą
We współczesnej gospodarce o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa często przesądza wiedza zgromadzona przez jego pracowników oraz zawarta w danych przez nie gromadzonych. W podręczniku została zawarta wiedza dotycząca umiejętności formułowani
29% rabatu
42,31
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,51
Okładka książki Logistyka w przedsiębiorstwie
Logistyka to sfera działalności gospodarczej, której przedmiotem są przede wszystkim rzeczowe i informacyjne procesy przepływu produktów materialnych w przedsiębiorstwie oraz między podmiotami gospodarującymi. Strumienie przepływu są tym el
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,55
Okładka książki Statystyka od podstaw
Książka jest nowoczesnym podręcznikiem przeznaczonym dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych. Wykład podzielono na cztery części. W pierwszej przedstawiono metody statystycznego opisu rozkładu cechy oraz podstawowe zagadnienia dotyc
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22
Okładka książki Zaangażowanie pracowników
Zaangażowanie pracowników
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Wyzwaniem współczesnego zarządzania kapitałem ludzkim staje się zaangażowany pracownik, czyli taki, którego charakteryzują trzy równocześnie występujące cechy: 1) identyfikacja z celami i wartościami firmy, 2) pragnienie przynależności do o
32% rabatu
37,09
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,79
nowość
Okładka książki Zarządzanie wieloma projektami
W skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej firmy coraz częściej muszą realizować jednocześnie wiele projektów. Stwarza to liczne problemy i wymaga innego podejścia niż realizacja pojedynczego projektu. Autorka, Ewa Sońta-Drączkowska, prze
32% rabatu
40,46
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,31
Okładka książki Marketing
Marketing
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozprosz
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22
Liczba wyświetlanych pozycji:
8
9
10
11
12
36
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj