red. naukowa Krzysztof Fonfara![]()
W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonaliz
29% rabatu
33,90 zł
47,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
![]() Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy ...
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, probl
43% rabatu
36,35 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,43 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|