Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788320818222
EAN:
9788320818222
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Podejścjie sieciowe
format:
16.2x23.8cm
język:
polski
liczba stron:
156
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
34,37 zł
Cena detaliczna:
47,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,37 zł
Opis produktu
W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|