Okładka książki Ekonometria i badania operacyjne
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy cechy takie jak: realizm i aktualność wykorzystanych danych w przypadku ekonome
36% rabatu
47,18
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30
Okładka książki Marka 5.0
Marka 5.0
wysyłka: niedostępny
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoj
23% rabatu
49,13
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,13
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem instytucji finansowych
Nowe wydanie bestsellerowej książki na temat zarządzania szeroko pojętym ryzykiem. Autor – światowej sławy specjalista z zakresu instrumentów finansowych oraz ryzyka finansowego – przedstawia praktyczne podejście do pomiaru i zarządzania ry
24% rabatu
116,79
154,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 121,34
Okładka książki Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
26% rabatu
54,44
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30
Okładka książki Gospodarka Światowa. Geneza i ewolucja – do czasów pandemii
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika wyjaśniającego zależności w globalnej gospodarce. Książka obejmuje całość dziejów gospodarki światowej – od starożytności do czasu wybuchu globalnej pandemii w 202
25% rabatu
70,14
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,14
Okładka książki Zarządzanie finansami
Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne pomysły i przykłady praktyczne. Mocną stroną
30% rabatu
128,95
184,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 144,97
Okładka książki Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej
Aktualna i niezwykle cenna publikacja z zakresu rewizji finansowej, która jest wynikiem zawodowych i akademickich doświadczeń autora w różnych systemach gospodarczych i krajach. Książka zwiera zadania testowe, sytuacyjne testowe, studia prz
35% rabatu
55,02
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18
Okładka książki Stawka większa niż biznes
Prowadzenie firmy rodzinnej jest nie tylko wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej. Są uos
42% rabatu
48,81
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,81
Okładka książki Wprowadzenie do finansów w przykładach i zadaniach
Najnowsza publikacja stanowiąca wykład na temat finansów w związku z planowaniem i oceną opłacalności wraz z praktycznymi przykładami zastosowania arkusza kalkulacyjnego. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się od lat niesł
38% rabatu
45,58
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30
Okładka książki Finanse behawioralne. Co każdy powinien wiedzieć
H. Kent Baker, Greg Filbeck oraz John R. Nofsinger zebrali w książce najbardziej rzetelne i aktualne informacje na temat finansów behawioralnych. Poszczególne rozdziały zawierają odpowiedzi na ponad 100 pytań, m.in.: Jakie są podstawowe zał
35% rabatu
41,45
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,43
Okładka książki Przekształcanie pracy. Perspektywa pracownika i organizacji
Książka omawia bardzo ważne i aktualne zagadnienie proaktywności w miejscu pracy, stanowiącej podstawę uzyskiwania pożądanych efektów w wymiarze organizacji – wydajności, kreowania zmian, innowacyjności. Specyficznym rodzajem szeroko rozumi
42% rabatu
43,00
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,00
Okładka książki Psychologia negocjacji. Między nauką a praktyką zarządzania
W celu zaprezentowania i rozpowszechnienia wśród Czytelników, do których Książka jest adresowana do specjalistów z zakresu zarządzania, naukowców i praktyków biznesu. Autorka, analizując poszczególne problemy nie ograniczyła się jedynie do
48% rabatu
43,68
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,68
Okładka książki Jutro w Nowym Jorku
Pan jest niebezpieczny - powiedział do Rafała Brzoski premier Donald Tusk gratulując mu podczas gali wręczania nagrody im. Jana Wejcherta. On sam niebezpieczeństwa jednak szczęśliwie omija. Nie boi się prawdziwych rekinów. W przenośni i dos
37% rabatu
53,16
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18
Okładka książki Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach. Jak autonomiczne systemy mogą wpływać na firmy, modele biznesowe i rynki?
Inteligentne, autonomiczne i samouczące się systemy są z jednej strony przedmiotem zaawansowanych badań, z drugiej zaczynają znajdować zastosowania w biznesie. Oparte głównie o metody tzw. nauczania ze wzmocnieniem (ang. Reinforcement Learn
29% rabatu
52,58
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30
Okładka książki Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym
Wyjątkowo aktualna publikacja dotycząca zachowań przedsiębiorstw w sferze międzynarodowej współpracy gospodarczej. Cechą dzisiejszej gospodarki rynkowej jest względnie swobodny przepływ towarów i usług w skali międzynarodowej. Decydującą ro
29% rabatu
74,07
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94
Okładka książki E-marketing
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny mar
36% rabatu
66,85
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94
Okładka książki 50 praw marketingu Kotarbińskiego
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
36% rabatu
47,00
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30
Okładka książki Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A
36% rabatu
47,18
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30
Okładka książki 50 praw marketingu Kotarbińskiego
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
30% rabatu
45,00
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00
Okładka książki Polish economy 1918-2018. Polska gospodarka 1918-2018
History is a source of red flags. However, one must learn to read them and distinguish what is barely temporary in its nature from what can lasts for centuries. System reforms that support the efficiency of these systems cannot be carried o
48% rabatu
46,28
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,00
Liczba wyświetlanych pozycji:
3
4
5
6
7
25
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj