![]() Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Autor:
Anna Gorączka
Protasiuk Michał
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301213763
EAN:
9788301213763
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Jak wygrać zaangażowanie respondenta
format:
205x145 mm
język:
polski
liczba stron:
206
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
9% rabatu
67,18 zł
Cena detaliczna:
73,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,18 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaNajwiększy problem w badaniach marketingowych to zdobycie respondenta i utrzymanie jego uwagi. Gamification pozwala na zaangażowanie respondenta i uzyskanie lepszych wyników badań. ,,Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta"" to pierwsza publikacja na ten temat. Autorzy, którzy mają na swoim koncie kilkanaście dużych projektów badawczych z wykorzystaniem gamification, dzielą się doświadczeniem i wiedzą. ,,Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta"" to praktyczna i niezbędna lektura dla specjalistów zajmujących się badaniami marketingowymi i konsumenckimi, agencji badawczych, marketingowców oraz studentów socjologii, marketingu, informatyki. Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie ,,attention economy"", zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (...) W jaki sposób my - badacze marketingowi - nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy? - ze wstępu autorów Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym. - prof. dr hab. Małgorzata Bombol Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe. - dr Michał Jan Lutostański x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|