PWN![]() UWIEDŹ KLIENTA MARKETING W SOCIAL MEDIACH
Autor:
Czaplicka Monika
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak –
30% rabatu
45,00 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,43 zł
![]() ZARZĄDZANIE INNOWACJAMI W UJĘCIU PODMIOTOWYM
Autor:
Bal-Woźniak Teresa
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic
48% rabatu
38,48 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]() SZTUKA DLA BIZNESU WSPIERANIE KREATYWNOŚCI W ORGANIZACJI
Autor:
Wojtczuk-Turek Agnieszka
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarządzania,
29% rabatu
52,58 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]() Potęga dobrej komunikacji w zespole
Autor:
Schein Edgar H.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
"Dlaczego uważam umiejętność zadawania pytań za tak istotną w budowaniu relacji? Ponieważ w dzisiejszym świecie, który cechuje się coraz większą złożonością, zróżnicowaniem kulturowym, jak również ogromną liczbą wzajemnych powiązań, jest to
32% rabatu
29,85 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,85 zł
![]()
Aktualny i kompleksowy podręcznik, w którym omówiona jest cała sfera finansów agrobiznesu. Autorzy uwzględnili w szczególności wspólną politykę rolną UE, ubezpieczenia społeczne i majątkowe w rolnictwie, finanse przedsiębiorstw agrobiznesu,
42% rabatu
54,62 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,62 zł
![]() ZARZĄDZANIE CENAMI
Autor:
Simon Hermann
MARTIN FASSNACHT
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, alb
31% rabatu
113,80 zł
164,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 129,22 zł
![]() ROZWALIĆ SZKOŁY BIZNESU CO TRZEBA ZMIENIĆ W NAUCZANIU ZARZĄDZANIA
Autor:
Parker Martin
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
"(…) sądzę, że powinniśmy zrównać dotychczasowy model z ziemią i zażądać całkowicie nowego sposobu myślenia o menedżmencie, biznesie i rynkach. Jeśli chcemy, by decydenci stali się bardziej odpowiedzialni, musimy przestać uczyć studentów, ż
42% rabatu
37,18 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,18 zł
![]() MARKETING ANALYTICS JAK SKUTECZNIE KORZYSTAĆ ZE STATYSTYK ANALIZ MODELI I BIG DATA W MARKETINGU
Autor:
MIKE GRIGSBY
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.
Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzy
35% rabatu
60,74 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,06 zł
![]() ŚWIAT WEDŁUG PREZESÓW JAK KORPORACJE KONTROLUJĄ NASZE ŻYCIE
Autor:
PETER BLOOM
CARL RHODES
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
"Bloom i Rhodes (…) proponują spojrzenie na znane problemy pod nowym kątem – popularności szefów wielkich firm. (…) Książka ukazuje związki między zjawiskami i osobami, które na pozór nie mają ze sobą wiele wspólnego: między Donaldem Trumpe
35% rabatu
41,50 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,43 zł
![]() POTĘGA RELACJI W ZARZĄDZANIU O TRUDNEJ SZTUCE BYCIA POKORNYM LIDEREM
Autor:
Schein Edgar H.
PETER H. SCHEIN
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
"Naszą książkę kierujemy do wszystkich menedżerów i liderów posiadających motywację i możliwości niezbędne, aby wprowadzić zmiany w swoich firmach. Pokorne zarządzanie jest szczególnie potrzebne w dużych korporacjach, ale pozostałe sektory
31% rabatu
37,43 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,43 zł
![]()
Inwestycje Herberta B. Mayo to najlepszy i najbardziej rozpoznawalny podręcznik w Stanach Zjednoczonych, który doczekał się 11 wydania. W publikacji poruszone są najważniejsze tematy dotyczące inwestowania; opisane wszystkie instrumenty fin
31% rabatu
113,80 zł
164,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 129,22 zł
![]() MITY PR-U CZY NIE MA ZŁEJ SŁAWY
Autor:
Leigh Rich
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
"Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak
34% rabatu
45,30 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37 zł
![]() ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ PRACOWNIKÓW PERSPEKTYWA GLOBALNEJ MOBILNOŚCI I MIGRACJI
Autor:
Przytuła Sylwia
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Ze względu na dynamiczne zmiany zachodzące na globalnym rynku pracy, zarządzanie różnorodnością staje się coraz bardziej popularnym tematem w naukach o zarządzaniu. Tytułowa różnorodność odnosi się do trzech rodzajów tożsamości: pierwotnej
31% rabatu
50,82 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,82 zł
![]()
"Poczułem, że potrzebna jest książka, która pogodziłaby ze sobą przeciwności – adresowana zarówno do ekonomistów, jak i do laików. Tym pierwszym pragnę powiedzieć, że potrzebują lepiej opowiadać o tym, jaką w zasadzie naukę praktykują. Prze
41% rabatu
38,00 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,00 zł
![]()
"Publikacja samym swoim tytułem nawiązuje do programu gospodarczego Strategia dla Polski, opracowanego i realizowanego w latach 1994-1997 przez prof. Grzegorza W. Kołodkę, pełniącego wówczas funkcje wicepremiera i ministra finansów. Książka
42% rabatu
54,62 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,62 zł
![]() New media in the marketing communication of enterprises in the international market
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as
21% rabatu
81,94 zł
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94 zł
![]() FUCHY DZIEŁA ZLECENIA PRACA PRZYSZŁOŚCI CZY PRZYSZŁOŚĆ PRACY
Autor:
SARAH KESSLER
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Młodzi przedsiębiorcy powtarzali jak mantrę, że praca przyszłości nie będzie pracą na etacie. Na co komu etat? Nuda, sztywne zasady, posłuszeństwo. Świat nie potrzebował etatu – potrzebował fuchy. (…) Fucha stała się hitem kapitału podwyższ
42% rabatu
37,18 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,18 zł
![]() VISUAL STORYTELLING JAK OPOWIADAĆ JĘZYKIEM VIDEO
Autor:
Górska Monika A.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Nie wystarcza ci tylko oglądanie rzeczywistości, chcesz ją chronić od zapomnienia, szukasz w niej sensu, chcesz mieć na nią wpływ. Tam, gdzie inni widzą kawałek muru, ty potrafisz dojrzeć w rysach i pęknięciach kształt pięknej kobiety. Bez
48% rabatu
54,32 zł
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94 zł
![]() ZARZĄDZANIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE KONTEKST ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
Autor:
Kramarz Marzena
Sadowski Adam
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak międz
38% rabatu
45,58 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,58 zł
![]() VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Autor:
Piotr Bucki
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowan
30% rabatu
45,00 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,43 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|