SZTUKA DLA BIZNESU WSPIERANIE KREATYWNOŚCI W ORGANIZACJI
                            Autor:
                            
                                        Wojtczuk-Turek Agnieszka
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    Wydawnictwo Naukowe PWN
                        
                     
                wysyłka: 48h 
                        
                            ISBN:
                            
9788301208219                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788301208219                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
oprawa: twarda                            
                         
                        
                            podtytuł:
                            
Wspieranie kreatywności w organizacji                            
                         
                        
                            format:
                            
242x174 mm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
314                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2019                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            19% rabatu 
                59,78 zł
                    Cena detaliczna:  
                        74,00 zł 
                    
                                DODAJ 
                                DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwaPublikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarządzania, przewagi konkurencyjnej, czy w ogóle rozwoju firmy. Jej celem jest ukazanie sztuki nie tylko jako inspiracji dla biznesu, ale wskazanie narzędzi, które pozwolą wykorzystać jej potencjał w rozwiązywaniu określonych problemów. Książka skierowana jest do badaczy zajmujących się problematyką związków sztuki i biznesu, słuchaczy studiów podyplomowych, a także menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów HR i osób zajmujących się marketingiem. "Racją istnienia sztuki jest nie tylko odziaływanie na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale ich związek z realną rzeczywistością. Oferując niekonwencjonalne środki wyrazu, stymulując zmianę sposobu postrzegania rzeczywistości i proponując unikatowe instrumentarium procesu twórczego - sztuka może stanowić nie tylko źródło inspiracji, ale także realną przestrzeń kreowania nowych pomysłów i rozwiązywania problemów." - napisała we wprowadzeniu redaktor naukowa książki, Agnieszka Wojtczuk-Turek. I to właśnie ukazaniu niezliczonych możliwości korzystania z kreatywności służą różnorodne studia przypadków przedstawione w poszczególnych rozdziałach (). Przykłady są nie tylko różnorodne, ale również ich świeżość spojrzenia czy interpretacji jest odmienna. W książce omówione są zagadnienia takie jak: partnerstwo kreatywne, CSR, wpływ designu na budzenie emocji klientów - Experience Economy, oraz inne, mało do tej pory mało eksplorowane, zagadnienia. Publikacją powinni zainteresować się badacze zajmujący się teorią i praktyką zarządzania w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań, a także badaniami z zakresu przywództwa. Książka będzie również pożądaną literaturą uzupełniającą dla studentów wszystkich stopni, wraz z doktorantami, zgłębiającymi ekonomiczne i zarządcze konteksty kultury. Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |