Bartosik-Purgat Małgorzata
Globalizacja jest procesem związanym z wieloma wyzwaniami zarówno w obszarze działalności gospodarek światowych, jak i wszystkich podmiotów (indywidualnych i instytucjonalnych) w nich funkcjonujących. Niesie za sobą możliwości szybkiego roz
33% rabatu
39,75 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka New media in the marketing communication of enterprises in the international market
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as
22% rabatu
77,38 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia
22% rabatu
61,75 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Monografia "Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku" stanowi próbę przedstawienia wieloaspektowości i złożoności funkcjonowania przedsiębiorstw w "globalnej wiosce". Jej Autorzy prezentują różnorodne zagadnienia zarówno w
28% rabatu
42,21 zł
59,00 zł
niedostępny
Zachowania konsumentów
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Aka
42% rabatu
45,76 zł
79,00 zł
niedostępny
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia l
20% rabatu
33,79 zł
42,00 zł
niedostępny
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania
27% rabatu
33,71 zł
45,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|