Radziszewska AleksandraPragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Autor:
Radziszewska Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazyw
27% rabatu
50,78 zł
69,90 zł
niedostępny
Strategie translatorskie w przekładzie terminologii z dziedziny zarządzania
Autor:
Radziszewska Aleksandra
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi kompleksowe studium lingwistyczne i translatologiczne poświęcone przekładowi terminologii specjalistycznej z dziedziny zarządzania. Zawiera lingwistyczny opis niemieckojęzycznej terminologii biznesowej oraz analizę stosowany
19% rabatu
32,18 zł
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|