Radziszewska Aleksandra 
                        Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Radziszewska Aleksandra
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazyw
                             
                        19% rabatu 
                            56,48 zł 
                            69,90 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,48 zł 
                     
                        Strategie translatorskie w przekładzie terminologii z dziedziny zarządzania 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Radziszewska Aleksandra
                                    
                                 
                                                            
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Książka stanowi kompleksowe studium lingwistyczne i translatologiczne poświęcone przekładowi terminologii specjalistycznej z dziedziny zarządzania. Zawiera lingwistyczny opis niemieckojęzycznej terminologii biznesowej oraz analizę stosowany
                             
                        19% rabatu 
                            32,23 zł 
                            39,90 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł 
                    
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
             
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
                    
                         |