Marketing terytorialny
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788393373598
EAN:
9788393373598
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
format:
14x21 cm
język:
polski
liczba stron:
156
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
18,06 zł
Cena detaliczna:
29,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,06 zł
Opis produktu
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|