Rosa Grażyna

Okładka książki Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Narastające zjawisko nieograniczonego konsumpcjonizmu, odzwierciedlające się między innymi w degradacji środowiska, skłania do redefiniowania polityki ochrony środowiska w szerokim ujęciu i przeciwdziałania temu trendowi. Wiele krajów wkład
29% rabatu
39,26
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje...
Początek XXI wieku to okres wielu zmian i powstawania nowych zjawisk w gospodarce europejskiej i światowej, a w konsekwencji zmian w sposobie postrzegania rynku. Wywierają one istotny wpływ na sposób, zakres i formę prowadzonych strategii i
29% rabatu
41,39
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja miedzykulturowa w biznesie
Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inn
32% rabatu
33,54
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbior­com problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu. Założeniem monografii jest zbadanie
29% rabatu
35,72
50,00 zł
niedostępny
Okładka książki Konsument na rynku usług
Konsument na rynku usług
Autor: Rosa Grażyna
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
.
33% rabatu
39,80
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Konkurencja na rynku usług transportowych
Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Dostosowanie zasad funkcjonowania gospodarki do wymogów Uni
25% rabatu
44,01
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing Materiały do ćwiczeń
Marketing Materiały do ćwiczeń
Autor: Rosa Grażyna
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastos
27% rabatu
28,45
39,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj