Gracz LeszekMarketing miast i regionów
wysyłka: 48h
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjnośc
28% rabatu
46,51 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inn
45% rabatu
26,95 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym
Autor:
dr hab. Grażyna Rosa
Gracz Leszek
wysyłka: niedostępny
Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych, komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzysta
28% rabatu
32,24 zł
45,00 zł
niedostępny
Młodzi nabywcy na e-zakupach
Autor:
Gracz Leszek
Ostrowska Izabela
Wydawca:
Placet
wysyłka: niedostępny
Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny
34% rabatu
38,60 zł
58,80 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|