Rudewicz Jacek

Okładka książki Marketing miast i regionów
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjnośc
29% rabatu
46,45
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Monografia, którą oddajemy w Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem nau
28% rabatu
41,50
58,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rozwój zrównoważony wielkich miast w Polsce
Głównym celem opracowania jest zdiagnozowanie i ocena zgodności z założeniami zrównowa­żonego rozwoju tempa oraz procesów rozwojowych 19 wielkich miast w Polsce (19 miast rdzenio­wych obszarów metropolitalnych) i znaczenia dla tego rozwoju
9% rabatu
40,75
45,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj