Rudewicz JacekMarketing miast i regionów
wysyłka: 48h
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjnośc
28% rabatu
46,51 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Monografia, którą oddajemy w Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem nau
28% rabatu
41,56 zł
58,00 zł
niedostępny
Głównym celem opracowania jest zdiagnozowanie i ocena zgodności z założeniami zrównoważonego rozwoju tempa oraz procesów rozwojowych 19 wielkich miast w Polsce (19 miast rdzeniowych obszarów metropolitalnych) i znaczenia dla tego rozwoju
9% rabatu
40,79 zł
45,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|