Słaby Teresa

Okładka książki Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki
Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumen
21% rabatu
35,34
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Konsumpcja Eseje statystyczne
Konsumpcja Eseje statystyczne
Autor: Słaby Teresa
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Książka prezentuje nowatorskie rozwiązania metodologiczne w zastosowaniu do badań nad istotą konsumpcji. Bogata literatura umożliwia poszerzenie wiedzy teoretycznej o aktualne rozwiązania w zakresie analiz statystycznych. Prezentuje wyniki
20% rabatu
36,21
45,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj