Smid Wacław

Okładka książki Słownik polsko angielski  biznes media reklama tom 1
Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA. W na
32% rabatu
60,92
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej
Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, u
26% rabatu
33,91
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Język reklamy w komunikacji medialnej
Język reklamy w komunikacji medialnej
Autor: Smid Wacław
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachecić?
25% rabatu
29,34
39,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj