Smid Wacław![]()
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.
Psychologicznie
20% rabatu
55,51 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Nie można porównywać niestety filozofii i religii filozofia jest wolna od dogmatyzmu i ceni sobie prawdę, dobro i piękno. Analogicznie religia implantuje nam pojęcia wiary, nadziei i miłości. I jedynie to jest dobre, bowiem nie krępuje myśl
27% rabatu
43,34 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Wysiłek uczonych, odkrywających nowe prawa nauki - jak staram się pokazać - koncentrował się głownie na poszukiwaniu sensownej składni form symbolicznych. To właśnie SENS miał być kryterium ich PRAWDZIWOŚCI, jako zgodności twierdzeń i praw
27% rabatu
32,32 zł
44,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocześnie intertekstua
27% rabatu
65,37 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Dlaczego chodzi nam akurat o ?kult wyobraźni?? Czyżby dlatego, że ?rozum śpi?? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest -
27% rabatu
21,30 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA.
W na
27% rabatu
65,37 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Dyskurs i narracja w kontekście nowych mediów
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Pojęcia typu „dyskurs", „narracja" czy też „nowe media" weszły na stałe do współczesnego słownika i stały się synonimem nowoczesnej kultury. Stąd w pracy poświęcono im wiele miejsca, zwracając uwagę na fakt, że bez nich nie jest możliwe kom
21% rabatu
36,55 zł
46,00 zł
niedostępny
![]()
Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet o kapitale ludzkim, stawiając go na pierwszym miejscu hierarchii wartości. Zwł
28% rabatu
46,37 zł
64,00 zł
niedostępny
![]()
Komplet 2 książek
Reklama teoria projektu
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować
24% rabatu
60,40 zł
79,00 zł
niedostępny
![]() Fizyka i Filozofia + Historia fizyki teoretycznej + Posfilozofia
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 3 książek:
Fizyka i Filozofia
Nie można porównywać niestety filozofii i religii; filozofia jest wolna od dogmatyzmu i ceni sobie prawdę, dobro i piękno. Analogicznie religia implantuje nam pojęcia wiary, nadziei i miłości. I jedyni
24% rabatu
90,98 zł
119,00 zł
niedostępny
![]() Wykłady z komunikacji społecznej / Zasady kultu wyobraźni / Ontologia sukcesu
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 3 książek.
Wykłady z komunikacji społecznej
Całość problematyki została podzielona na trzy części:
1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualny
24% rabatu
106,27 zł
139,00 zł
niedostępny
![]() Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Reklama teoria projektu
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich
24% rabatu
75,69 zł
99,00 zł
niedostępny
![]()
Zestaw 2 książek:
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich główny
24% rabatu
60,40 zł
79,00 zł
niedostępny
![]() BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 2 leksykonów:
Leksykon komunikacji medialnej
Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach
24% rabatu
75,69 zł
99,00 zł
niedostępny
![]() BOSS Leksykon / Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 2 leksykonów:
Boss Leksykon
BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocz
24% rabatu
75,69 zł
99,00 zł
niedostępny
![]()
Zestaw 2 książek:
Zasady kultu wyobraźni
Dlaczego chodzi nam akurat o „kult wyobraźni”? Czyżby dlatego, że „rozum śpi”? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia d
28% rabatu
57,24 zł
79,00 zł
niedostępny
![]() Leksykon Boss Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon komunikacji medialnej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 3 leksykonów przydatnych w biznesie.
Boss Leksykon
Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jes
24% rabatu
106,27 zł
139,00 zł
niedostępny
![]()
(...) Należy zaraz na wstępie podkreślić fakt, że problematyka odkryć naukowych zawsze stanowiła jakąś tajemnicę. Zawierała elementy pewnego irracjonalizmu. Dość często odwoływano się do takich elementów naszej psychiki jak intuicja, wyobra
24% rabatu
45,11 zł
59,00 zł
niedostępny
![]()
Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych. Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1
24% rabatu
45,11 zł
59,01 zł
niedostępny
![]()
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinn
24% rabatu
29,82 zł
39,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|