Smid Wacław

Okładka książki Dyskurs i narracja w kontekście nowych mediów
Pojęcia typu „dyskurs", „narracja" czy też „nowe media" weszły na stałe do współczesnego słownika i stały się synonimem nowoczesnej kultury. Stąd w pracy poświęcono im wiele miejsca, zwracając uwagę na fakt, że bez nich nie jest możliwe kom
29% rabatu
32,83
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie
30% rabatu
48,45
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi
Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet o kapitale ludzkim, stawiając go na pierwszym miejscu hierarchii wartości. Zwł
32% rabatu
43,81
64,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama Teoria projektu/Ontologia sukcesu
Reklama Teoria projektu/Ontologia sukcesu
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Komplet 2 książek Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować
32% rabatu
54,08
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Fizyka i Filozofia + Historia fizyki teoretycznej + Posfilozofia
Zestaw 3 książek: Fizyka i Filozofia Nie można porównywać niestety filozofii i religii; filozofia jest wolna od dogmatyzmu i ceni sobie prawdę, dobro i piękno. Analogicznie religia implantuje nam pojęcia wiary, nadziei i miłości. I jedyni
32% rabatu
81,46
119,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wykłady z komunikacji społecznej / Zasady kultu wyobraźni / Ontologia sukcesu
Zestaw 3 książek. Wykłady z komunikacji społecznej Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualny
32% rabatu
95,15
139,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej
Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich
32% rabatu
67,77
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama
Reklama
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 2 książek: Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich główny
32% rabatu
54,08
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej
Zestaw 2 leksykonów: Leksykon komunikacji medialnej Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach
32% rabatu
67,77
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki BOSS Leksykon / Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi
Zestaw 2 leksykonów: Boss Leksykon BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocz
32% rabatu
67,77
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ontologia sukcesu Zasady kultu wyobraźni
Ontologia sukcesu Zasady kultu wyobraźni
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 2 książek: Zasady kultu wyobraźni Dlaczego chodzi nam akurat o „kult wyobraźni”? Czyżby dlatego, że „rozum śpi”? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia d
32% rabatu
54,08
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Leksykon Boss Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon komunikacji medialnej
Zestaw 3 leksykonów przydatnych w biznesie. Boss Leksykon Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jes
32% rabatu
95,15
139,00 zł
niedostępny
Okładka książki Fizyka i filozofia
Fizyka i filozofia
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Nie można porównywać niestety filozofii i religii filozofia jest wolna od dogmatyzmu i ceni sobie prawdę, dobro i piękno. Analogicznie religia implantuje nam pojęcia wiary, nadziei i miłości. I jedynie to jest dobre, bowiem nie krępuje myśl
32% rabatu
40,39
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Historia fizyki teoretycznej
Historia fizyki teoretycznej
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
(...) Należy zaraz na wstępie podkreślić fakt, że problematyka odkryć naukowych zawsze stanowiła jakąś tajemnicę. Zawierała elementy pewnego irracjonalizmu. Dość często odwoływano się do takich elementów naszej psychiki jak intuicja, wyobra
32% rabatu
40,39
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wykłady z komunikacji społecznej
Wykłady z komunikacji społecznej
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych. Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1
32% rabatu
40,40
59,01 zł
niedostępny
Okładka książki Postfilozofia
Postfilozofia
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Wysiłek uczonych, odkrywających nowe prawa nauki - jak staram się pokazać - koncentrował się głownie na poszukiwaniu sensownej składni form symbolicznych. To właśnie SENS miał być kryterium ich PRAWDZIWOŚCI, jako zgodności twierdzeń i praw
32% rabatu
30,12
44,00 zł
niedostępny
Okładka książki BOSS Leksykon
BOSS Leksykon
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocześnie intertekstua
32% rabatu
60,92
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama Teoria projektu
Reklama Teoria projektu
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinn
32% rabatu
26,70
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ontologia sukcesu
Ontologia sukcesu
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Ucieczka z mitu nicości. Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy istniejącymi rzeczami. Jeśli takowe rzeczy o
45% rabatu
36,30
66,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zasady kultu wyobraźni
Zasady kultu wyobraźni
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Dlaczego chodzi nam akurat o ?kult wyobraźni?? Czyżby dlatego, że ?rozum śpi?? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest -
43% rabatu
16,61
29,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
2
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj