Smid Wacław
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, us
28% rabatu
37,21 zł
52,00 zł
niedostępny
Dyskurs i narracja w kontekście nowych mediów
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Pojęcia typu „dyskurs", „narracja" czy też „nowe media" weszły na stałe do współczesnego słownika i stały się synonimem nowoczesnej kultury. Stąd w pracy poświęcono im wiele miejsca, zwracając uwagę na fakt, że bez nich nie jest możliwe kom
28% rabatu
32,92 zł
46,00 zł
niedostępny
Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.
Psychologicznie
45% rabatu
37,95 zł
69,00 zł
niedostępny
Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet o kapitale ludzkim, stawiając go na pierwszym miejscu hierarchii wartości. Zwł
31% rabatu
43,94 zł
64,00 zł
niedostępny
Komplet 2 książek
Reklama teoria projektu
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować
31% rabatu
54,23 zł
79,00 zł
niedostępny
Fizyka i Filozofia + Historia fizyki teoretycznej + Posfilozofia
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 3 książek:
Fizyka i Filozofia
Nie można porównywać niestety filozofii i religii; filozofia jest wolna od dogmatyzmu i ceni sobie prawdę, dobro i piękno. Analogicznie religia implantuje nam pojęcia wiary, nadziei i miłości. I jedyni
31% rabatu
81,69 zł
119,00 zł
niedostępny
Wykłady z komunikacji społecznej / Zasady kultu wyobraźni / Ontologia sukcesu
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 3 książek.
Wykłady z komunikacji społecznej
Całość problematyki została podzielona na trzy części:
1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualny
31% rabatu
95,42 zł
139,00 zł
niedostępny
Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Reklama teoria projektu
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich
31% rabatu
67,96 zł
99,00 zł
niedostępny
Zestaw 2 książek:
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich główny
31% rabatu
54,23 zł
79,00 zł
niedostępny
BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 2 leksykonów:
Leksykon komunikacji medialnej
Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach
31% rabatu
67,96 zł
99,00 zł
niedostępny
BOSS Leksykon / Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 2 leksykonów:
Boss Leksykon
BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocz
31% rabatu
67,96 zł
99,00 zł
niedostępny
Zestaw 2 książek:
Zasady kultu wyobraźni
Dlaczego chodzi nam akurat o „kult wyobraźni”? Czyżby dlatego, że „rozum śpi”? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia d
31% rabatu
54,23 zł
79,00 zł
niedostępny
Leksykon Boss Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon komunikacji medialnej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 3 leksykonów przydatnych w biznesie.
Boss Leksykon
Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jes
31% rabatu
95,42 zł
139,00 zł
niedostępny
Nie można porównywać niestety filozofii i religii filozofia jest wolna od dogmatyzmu i ceni sobie prawdę, dobro i piękno. Analogicznie religia implantuje nam pojęcia wiary, nadziei i miłości. I jedynie to jest dobre, bowiem nie krępuje myśl
45% rabatu
32,45 zł
59,00 zł
niedostępny
(...) Należy zaraz na wstępie podkreślić fakt, że problematyka odkryć naukowych zawsze stanowiła jakąś tajemnicę. Zawierała elementy pewnego irracjonalizmu. Dość często odwoływano się do takich elementów naszej psychiki jak intuicja, wyobra
31% rabatu
40,50 zł
59,00 zł
niedostępny
Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych. Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1
31% rabatu
40,52 zł
59,01 zł
niedostępny
Wysiłek uczonych, odkrywających nowe prawa nauki - jak staram się pokazać - koncentrował się głownie na poszukiwaniu sensownej składni form symbolicznych. To właśnie SENS miał być kryterium ich PRAWDZIWOŚCI, jako zgodności twierdzeń i praw
31% rabatu
30,21 zł
44,00 zł
niedostępny
Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocześnie intertekstua
31% rabatu
61,10 zł
89,00 zł
niedostępny
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinn
31% rabatu
26,77 zł
39,00 zł
niedostępny
Ucieczka z mitu nicości. Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy istniejącymi rzeczami. Jeśli takowe rzeczy o
45% rabatu
36,30 zł
66,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|