Szlakiem wrocławskich krasnali + kolorowanka
Szlakiem wrocławskich krasnali, czyli jak ciekawie zwiedzić Wrocław
33% rabatu
16,16
23,95 zł
Dodaj
do koszyka
Na tropie Wrocławskich krasnali w.ang
Na tropie Wrocławskich krasnali wersja angielska
23% rabatu
9,30
12,00 zł
Dodaj
do koszyka
20 najważniejszych lekcji życiowych prawd
"Książka Urbana to klasyka gatunku z mądrym, ponadczasowym przesłaniem. Powinna znaleźć się w każdym domu". Ken Blanchard Osoba, od której otrzymałeś tę książkę, troszczy się o ciebie i chce dla ciebie wszystkiego, co najlepsze. Tak robią przyjaciele i członkowie rodziny. Chcą przekazywać dalej ważne lekcje, jakich nauczyło ich życie. Niektóre z tych lekcji znajdują się w tej książce, która traktuje o tym, co dobre w życiu i w ludziach – a szczególnie w tobie. Mówi o wewnętrznych wartościach, jakie posiadasz, których być może nie wykorzystujesz. Właśnie tego pragnie dla ciebie ta wyjątkowa osoba, która ją ofiarowała. Bo dobra książka to najlepszy z przyjaciół; taki na dobre i na złe. Autor
35% rabatu
22,85
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Kalendarz Nauczyciela 2019/2020 REXELL
Nowocześnie opracowany KALENDARZ NAUCZYCIELSKI REXELL na rok szkolny 2019-20 w wygodnym bardzo, poręcznym formacie B6 (120x170mm), w przyjemnej oprawie twardej z gąbką i tasiemką. Niedziele i święta w kolorze czerwonym. Układ jeden tydzień na dwóch stronach (rozkładówka).
23% rabatu
15,49
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
Szlakiem Wrocławskich legend
Dokładie przeczytaj każdą legendę. Znajdź miejsce, z którym są one związane. Pomogą Ci opisy znajdujące się pod tytułami i mapa z okładki książki. Przypatrz się odwiedzanym miejscom, rozejrzyj się dookoła. Rozwiązuj quizy. Dobrym odpowiedziom przyporządkowano odpowiednie litery. Wpisz je w kratki na tej samej stronie. Powstałe w ten sposób wyrazy, przepisz na końcu książki - w ten sposób otrzymasz hasło
33% rabatu
16,84
24,95 zł
Dodaj
do koszyka
Kalendarz Dyrektora Szkoły 2019/2020 REXELL
Nowocześnie opracowany KALENDARZ NAUCZYCIELSKI REXELL na rok szkolny 201-20 w wygodnym bardzo, poręcznym formacie, w przyjemnej oprawie twardej z gąbką i tasiemką. Aż 256 stron! Niedziele i święta w kolorze czerwonym. Układ jeden tydzień na dwóch stronach (rozkładówka). A poza tym sporo miejsca na:Dane personalneOrganizacja roku szkolnegoSkrócone kalendarium na br szkolnySkrócone kalendarium na przyszły rok szkolnyPlan lekcji nauczycielaPlan dyżurówPosiedzenia rady PedagogicznejTerminy konferencjiKonferencje metodyczne i inne spotkaniaWywiadówki i Spotkania z rodzicamiKalendarium miesięczneKalendarium w układzie jeden tydzień na dwóch stronachInformacje o uczniachOceny uczniówOceny ze sprawowaniaZadania dodatkowe nauczycielaWykaz składekLekcje hospitowane przez Dyrektora SzkołyLekcje hospitowane przez opiekuna stażuLekcje prowadzone przez opiekuna stażu
33% rabatu
32,83
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
MARKETING DRAKULI JAK ZARABIAĆ NA LUDZKICH STRACHACH
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać. Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci. Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych. Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.
35% rabatu
26,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Kalendarz Nauczycielski 2019-2020
plan roku 2019/2020 kalendarium 2019/2020 wykaz ważniejszych ustaw dot. oświaty organizację roku szkolnego 2019/2020 terminy posiedzeń Rady pedagogicznej terminy zebrań z rodzicami plan lekcji nauczyciela informacje o uczniach tabele ocen finanse klasowe skorowidz teleadresowy notatki
23% rabatu
15,49
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
JAK SIĘ DOBRZE SPRZEDAĆ
Niewielu opanowało sztukę sprzedaży tak doskonale, jak Napoleon Hill. To nie tylko znany na całym świecie autor bestsellerowych książek, ale też prawdziwa legenda w kręgach biznesowych. Hill uczył sztuki sprzedaży i tworzył na tyle skuteczne programy kursów doskonalących tę umiejętność, że diametralnie odmieniały losy przedsiębiorstw zmagających się z trudnościami, zwielokrotniając ich dochody. Książka "Jak się dobrze sprzedać" wykorzystuje liczne prace Hilla dotyczące mistrzowskiej sprzedaży szczególnie zaś jego genialne, ponadczasowe dzieło "Myśl i bogać się". Przedstawia bardzo interesujące, ciekawe studia przypadków oraz historie z owych prac wyłonione, ale też materiały spisane z jego nagrań, przemówień oraz wykładów. "Jak się dobrze sprzedać" nawiązuje również do książek, inspirowanych filozofią Hilla, innych cenionych autorów. I co istotne – została ona uzupełniona o współczesne komentarze oraz aktualne zjawiska i przykłady ze współczesnego świata biznesu. Niezależnie od tego, kim jesteś i co robisz, za każdym razem, gdy kogoś spotykasz, wyjaśniasz jakąś koncepcję, rozmawiasz przez telefon lub Skype’a czy dzielisz się swoją opinią – sprzedajesz to, co masz najcenniejszego: samego siebie. Nieważne, czy osobiście zajmujesz się sprzedażą, czy też sprzedajesz swoją osobowość, powinieneś przyswoić cenne lekcje oraz sprawdzone techniki, które znajdziesz w tej książce. Przeczytawszy ją, skonstatujesz, jak jest cenna i pożyteczna.
35% rabatu
24,56
37,50 zł
Dodaj
do koszyka
ANTOLOGIA WSPÓŁCZESNEJ POEZJI WĘGIERSKIEJ
Antologię niniejszą można określić mianem autorskiej. Impuls zewnętrzny ograniczył się do propozycji przedstawienia polskim czytelnikom współczesnej poezji węgierskiej. Po namyśle, niewolnym od rozterek, postanowiłem, że wybór mój będzie obejmował poetów urodzonych nie wcześniej niż w roku 1940. Zdaję sobie sprawę, że tego rodzaju cezury mogą się niebezpiecznie zbliżać do cenzury, że tego rodzaju decyzje są umowne, że mogą być uznane za apodyktyczne i nietrafne. Cóż jednak począć, trzeba było horyzont współczesności zakreślić i uznałem, że obejmie on poezję powstałą w ostatnim półwieczu (najstarsi z autorów obecnych w książce debiutowali bowiem około 1960 roku). Obcuję z nią od dawna. Niektórych przedstawicieli tych generacji tłumaczyłem już wcześniej, śledzę dokonania najmłodszych, ale muszę przyznać, że dopiero w ostatnich dwóch latach, kiedy już przyświecała mi idea wydania antologii, zapoznałem się gruntownie z twórczością poetów, przedtem czytywanych dorywczo. Intensywna lektura dostarczyła mi wielu wrażeń i wzruszeń, owocowała prywatnymi odkryciami. Niekiedy były one zaprawione żalem, że wcześniej nie znalazłem dość czasu i chęci, by należycie zgłębić książki poetyckie, zwłaszcza tych wybitnych twórców, którzy mi je ofiarowali i których przyjaźni przez lata doświadczałem. /ze wstępu/
29% rabatu
20,59
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
PRZEKONAJ ICH W 90 SEKUND LUB SZYBCIEJ
"Boothman to Dale Carnegie ery pośpiechu". John Tierney, "The New York Times" "Nick Boothman znakomicie doradza, jak sprawić, by w ciągu 90 sekund od spotkania swego rozmówcy móc komunikować się z nim jak ze starym zaufanym przyjacielem. […] A następnie skutecznie przekształcić te kontakty w trwałe i efektywne relacje biznesowe". Mary Edelstone, wydawca, BottomLine/Personel Niezależnie od tego, czy sprzedajecie, negocjujecie, przeprowadzacie wywiad, poznajecie ludzi czy kierujecie zespołem, sukces zależy od przekonania innych – a przekonanie innych zależy od nawiązania dobrych kontaktów. Nicholas Boothman, ekspert od budowania takich kontaktów, pokazuje, jak wykorzystać narzędzia, które mamy – twarz, ciało, postawę i głos – by wywrzeć piorunujące pierwsze wrażenie, wytworzyć klimat zrozumienia i zaufania oraz udoskonalić umiejętność tworzenia więzi międzyludzkich w sposób pozwalający skłonić innych do realizowania twoich pomysłów. O autorze: Nicholas Boothman, w pierwszym okresie swojej kariery zawodowej był fotografem modowym i reklamowym, o ugruntowanej, międzynarodowej renomie. Dziś jest cenionym konsultantem osobistym, a także grup i korporacji, wspomagającym tych, którzy chcą doskonalić umiejętności komunikacyjne potrzebne do nawiązywania relacji z innymi. Jest autorem kilku bestsellerowych książek. Możesz go odwiedzić online na stronie nicholasboothman.com.
35% rabatu
22,85
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
UWIERZ I ZWYCIĘŻAJ JAK ZAUFAĆ SWOIM MYŚLOM I POCZUĆ PEWNOŚĆ SIEBIE
Zmień swoje myśli, a zmienisz swoje życie; tajemnica szczęścia jest w nas – twierdzi Peale. I udowadnia w jaki sposób za pomocą przedstawionych w tej książce metod można odnaleźć drogę do sukcesu i szczęścia. Jak wyzwolić wewnętrzne siły, aby osiągnąć pewność siebie, a także jak utorować drogę niezwykłej energii, która potrafi odmienić ludzki los.
35% rabatu
22,85
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
ZWYCIĘSKA FORMUŁA PRZYWÓDZTWO STRATEGIA MOTYWACJA JAK W FORMULE 1
Sport inspiruje i łączy ludzi, ale w ostatecznym rozrachunku jest też biznesem. Zatem można się na jego przykładzie wiele nauczyć, a wnioski wykorzystać w pracy zawodowej lub we własnej firmie. Jak mechanicy z zespołu Formuły 1 potrafią zmienić cztery koła w 1,9 sekundy? I jakie ma to znaczenie dla takiej firmy, jak np. Blackberry? W czym tkwi tajemnica sprawnego zarządzania czasem przez Rona Dennisa? I jak może ona pomóc producentom telewizyjnym? Dlaczego Formuła 1 jest przykładem wspaniałego przywództwa, motywacji i strategii? I czego możemy się z tego nauczyć? W Zwycięskiej formule kierowca, komentator i przedsiębiorca David Coulthard wprowadza nas w tajemny świat Formuły 1. Prosto, ciekawie i przekonująco opowiada, jak po zakończeniu kariery sportowej stawił czoło nowym wyzwaniom dzięki umiejętnościom nabytym w czasach, gdy był w czołówce najbardziej wymagającej dyscypliny sportów motorowych. Pisząc o sobie i wybitnych ludziach, których znał osobiście, takich jak Lewis Hamilton, Ron Dennis, sir Frank Williams, Christian Horner i Sebastian Vettel, Coulthard fascynująco pokazuje Formułę 1 od kuchni, a jednocześnie wprowadza nas w świat biznesu, którym jest sport i świat sportu. Zwycięska Formuła oparta jest na kilku fundamentalnych przekonaniach. Trzeba pracować rzetelnie i trzeba pracować ciężko, „bo ciężka praca jeszcze nikogo nie zabiła”; trzeba wierzyć w siebie, ale należy też siebie poznać, swoje preferencje i możliwości, by uwolnić osobisty potencjał; trzeba nauczyć się pracować w zespole, być otwartym na innowacje, umieć szacować ryzyko i je podejmować; nie wolno ulegać wygodnej stagnacji, nie wolno grać nieczysto; trzeba umieć odnosić sukcesy i ponosić straty. O autorze: David Coulthard jest kawalerem Orderu Imperium Brytyjskiego i byłym brytyjskim kierowcą Formuły 1, który po zakończeniu kariery sportowej został prezenterem, komentatorem, dziennikarzem i przedsiębiorcą. Wystąpił w 247 wyścigach, zwyciężając w trzynastu i sześćdziesiąt dwa razy stając na podium. W 2001 roku został wicemistrzem świata F1, startując w barwach zespołu McLaren. Po zakończeniu startów w Formule 1 kontynuował współpracę z Red Bullem jako konsultant i został komentatorem wyścigów Formuły 1 dla stacji telewizyjnej BBC. Od 2016 roku był komentatorem i analitykiem telewizji Channel 4 podczas zawodów Formuły 1. Jeśli chodzi o działalność biznesową, to Coulthard jest między innymi współzałożycielem agencji reklamowej Velocity Experience, która w 2017 roku zorganizowała imprezę F1 Live London, oglądaną na żywo przez 100 tysięcy widzów, oraz świetnie prosperującej firmy producenckiej Whisper Films, która specjalizuje się w najwyższej jakości filmach reklamowych oraz dokumentalnych i programach sportowych (transmitowała między innymi wyścigi Formuły 1 na zlecenie stacji Channel 4).
35% rabatu
35,95
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
PAKIET PRZEMINĘŁO JEDNAK POZOSTAŁO OD ZAKAZANYCH PIOSENEK DO MORALNEGO NIEPOKOJU NASZE KINO W LATACH 1944-1970 TOM 1-2
TOM 1: Siedemnaście kin, uruchomionych na wyzwolonych terenach wschodniej Polski, ale w połowie 1945 roku czynnych już 230, kilka aparatów do zdjęć i ręczne laboratorium… Oto początek powojennej polskiej kinematografii, szukającej miejsca i drogi rozwojowej w nowych warunkach ustrojowych. W 1945 roku w teren wyjechały też pierwsze kina objazdowe z aparaturą wiezioną na furmankach, ciągniętych przez konie. Film zaczął docierać do wsi i małych miasteczek, stając się ważnym elementem demokratyzacji kultury. W Warszawie filmy wyświetlane były w czterech kinach… (…) W ciągu 10 lat powojennej kinematografii zrealizowano 42 filmy fabularne, a w ciągu kilku tygodni 1958 roku co 10 dni odbywała się premiera. Można więc mówić o wielkiej, wprost zaskakującej i prawdziwej „inwazji” polskiej twórczości filmowej. Znalazło to potwierdzenie w opiniach prasy europejskiej, a szczególnie francuskiej i angielskiej.(…) Oceniając filmy Munka, Kawalerowicza, Wajdy i Rybkowskiego francuski krytyk pisał m.in.: „Pokolenie to piękny film o polskim ruchu oporu i został stworzony przez człowieka, który był w tym mniej więcej wieku, co bohater w czasie okupacji. Przede wszystkim zaś to wspaniały film o miłości”. TOM 2: Diabła na ekranie nie ma… Był jednak głównym bohaterem dramatu „Matka Joanna od Aniołów”, gdyż jak powtarzano, przełożoną klasztoru Matkę Joannę (Lucyna Winnicka) „obsiadło aż dziewięć demonów”, którym nie mógł poradzić egzorcysta – ksiądz Suryn (Mieczysław Voit). „A tajemnicze moce na ekranie są wszędzie, opowiadając o średniowiecznych lękach i realnych ludziach dawno minionych lat”. (…) Przystępując do robienia tego filmu Kawalerowicz wyczuwał poparcie władz politycznych, ale i zdawał sobie sprawę, że wkracza w tę sferę spraw ludzkich, które są drażliwe i zakłamane i których w filmie unikano. Reakcje na film, gdy znalazł się na ekranach, nie były więc zaskoczeniem, chociaż nie sądził, by w sprawę mógł się zaangażować w tak dużym zakresie polski episkopat. Protest wyrażony przez Jerzego Modzelewskiego, wikariusza generalnego archidiecezji warszawskiej, biskupa sufragana warszawskiego, przeciw filmowi „Matka Joanna…” był nie tylko stanowiskiem episkopatu Polski, ale i Watykanu. (…) W 1961 r. film Kawalerowicza i Konwickiego miał konkurować o palmę pierwszeństwa na festiwalu filmowym w Cannes. Skandal dyplomatyczny i polityczny spowodował, że film „Matka Joanna…” dostał Srebrną Palmę. Jury festiwalu, ceniąc się jako jedyna wyrocznia europejska twórczości filmowej, poniosło również klęskę, ulegając naciskom i sprzeciwom Watykanu i nie przyznając filmowi Kawalerowicza Złotej Palmy.(…) O autorze: Mieczysław Wojtczak, dziennikarz, publicysta, działacz polityczny. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa UW. Współredagował pismo studenckie „Horyzonty”, a następnie pracował w tygodniku „Sygnały”. Publikował artykuły o kulturze w prasie warszawskiej i terenowej oraz młodzieżowej. Następnie przeszedł do pracy w Polskiej Agencji Prasowej, gdzie jedenaście lat kierował Oddziałem warszawskim oraz Biuletynem Politycznym PAP. W latach siedemdziesiątych pierwszy zastępca ministra kultury i sztuki, a jednocześnie szef polskiej „kinematografii”. Był edytorem tygodnika „Wiadomości Kulturalne”. Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i Związku Literatów Polskich. Członek – założyciel Fundacji Kultury Polskiej. Autor książek Kronika nie tylko filmowa (2004), Zdobywanie Moskwy (2006), O kinie moralnego niepokoju… i nie tylko (2009), Wielką i mniejszą literą. Literatura i polityka w pierwszym ćwierćwieczu PRL (2014), Teatr na scenie polityki 1944-1969 (2016) – wszystkie wydane w Studiu EMKA. Otrzymał wiele odznaczeń, w tym medal Zasłużonego Kulturze „Gloria Artis” oraz Złotą Odznakę „Zasłużony dla Warszawy”.
35% rabatu
45,18
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Potęga osobowości
Potęga osobowości
Autor: SYLVIA LOHKEN
Wydawca: Studio Emka
wysyłka: 48h
Odkryj potęgę osobowości Czy ekstrawertycy i introwertycy nie mają ze sobą nic wspólnego, niczym biel i czerń? Czy są całkowicie niezależni od siebie? Nie. Znajdują się na przeciwległych krańcach spektrum, które wypełnia przepiękna gama odcieni szarości! Czy nieobce jest ci marzenie o tym, by lepiej zrozumieć siebie i innych, a także umocnić więzi łączące cię z ludźmi z twojego otoczenia? Powstało już wiele publikacji z dziedziny zarządzania poświęconych problemowi, w jaki sposób osoby o różnych osobowościach mogą owocnie ze sobą współpracować, ale najważniejsza ze wszystkich rozbieżności dotyczących charakterów – różnica między introwertykami a ekstrawertykami ? była dotąd pomijana w badaniach naukowych. Potęga osobowości zmienia ten stan rzeczy i wyjaśnia, w jaki sposób introwertycy, ekstrawertycy i ambiwertycy myślą, czują i działają w określonych sytuacjach. - Przeprowadź test, który pokaże ci, czy zaliczasz się do grona introwertyków, czy może jesteś ekstrawertykiem. - Odkryj, co irytuje introwertyków i ekstrawertyków. - Dowiedz się, w jaki sposób współpracują oni w zespołach, na czym się skupiają, co ich rozprasza, a co sprawia im trudności. - Zrozum znaczenie różnic między introwertykami a ekstrawertykami w kontekście codziennego życia. Dzięki książce dr Sylvii Löhken dowiesz się, w jaki sposób skutecznie wykorzystywać wiedzę na temat introwertyków, ekstrawertyków i ambiwertyków w zarządzaniu i sprzedaży. Sukcesy nie są następstwem jednorodności zespołu, lecz wynikają ze zróżnicowania poglądów i prawidłowego ich wykorzystywania – co jest istotne zwłaszcza w naszym coraz bardziej skomplikowanym świecie biznesu. O autorce: Dr Sylvia Löhken jest introwertyczną mistrzynią słowa: wygłasza prelekcje, pisze książki oraz artykuły naukowe, prowadzi seminaria. W jej działalności nieustannie nurtuje ją zasadnicze pytanie: w jaki sposób możemy optymalnie ukształtować własne życie, wykorzystując jako podstawę naszą osobowość. W 2012 r. otrzymała tytuł Prelegentki Roku. W Europie i poza nią cieszy się też popularnością jako konsultantka współpracująca z przedstawicielami kadry kierowniczej – zwłaszcza tymi zaliczającymi się do grona introwertyków.
35% rabatu
26,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wrocław Podróż przez wieki
Jest to kontynuacja książki Wrocław Wędrówka przez wieki. W tej popularnonaukowej książce, adresowanej do szerokiego kręgu odbiorców, pominięto obudowę warsztatową niezbędną w pracach ściśle naukowych, tj. literaturę przedmiotu oraz przypisy. Fragment Od Autora
33% rabatu
33,43
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Paszport turysty
Paszport turysty
Wydawca: Studio Emka
wysyłka: 48h
Turystyczny notes do kolekcjonowania pieczątek okolicznościowych.
23% rabatu
7,75
10,00 zł
Dodaj
do koszyka
CZWARTA REWOLUCJA PRZEMYSŁOWA
Klaus Schwab, światowej sławy ekonomista, założyciel i prezes Światowego Forum Ekonomicznego, uważa, że chociaż czwarta rewolucja przemysłowa pod względem skali, zakresu i złożoności jest odmienna od wszystkiego, z czym dotąd mieliśmy do czynienia, to ciągle jeszcze mamy szansę wpływać na jej przebieg. Ta rewolucja, zdaniem Autora, w sposób zasadniczy zmieni nasz sposób życia i pracy. Charakterystyczne dla niej nowe technologie, łączące świat fizyczny, cyfrowy i biologiczny, wpłyną na wszystkie dyscypliny nauki i gospodarki, na branże przemysłowe i na rządy, rzucą wręcz wyzwanie samemu pojmowaniu człowieczeństwa. Sztuczna inteligencja – w postaci superkomputerów, dronów i wirtualnych asystentów aż po druk 3D, sekwencjonowanie DNA, inteligentne termostaty, przenośne czujniki czy mniejsze od ziarnka piasku mikroczipy – już nas otacza. To jednak dopiero początek coraz pełniejszego wykorzystania choćby nanomateriałów czy drukarek 3D. A już myślimy o 4D i "inteligentnych fabrykach", w których systemy produkcji są koordynowane wirtualnie na skalę światową, czy o wszczepialnych mobilnych telefonach, wykonanych z biosyntetycznych materiałów. Charakteryzując kluczowe technologie napędzające tę rewolucję, Schwab wskazuje na najważniejsze konsekwencje, także negatywne, jakie wynikać z tego mogą dla rządów, świata biznesu, społeczeństwa obywatelskiego oraz zwykłych ludzi. Przekonany, że stoimy wobec nieporównywalnego z niczym w historii doświadczenia, przedstawia śmiałe propozycje, jak za tymi zmianami nadążać i jak z nich właściwie korzystać, by zapewnić sobie i następnym pokoleniom lepszą przyszłość – taką, w której wynalazcy nie będą przekraczali granic etycznych, technologie będą raczej wspierały ludzi, zamiast ich zastępować, a postęp będzie służył społeczeństwu, a nie je niszczył. Aby to stało się możliwe, wszyscy muszą tego chcieć, przekonuje Klaus Schwab w swojej książce. Intelektualna nośność "Czwartej rewolucji przemysłowej", jej klarowny język, logiczna i przejrzysta kompozycja czynią lekturę książki satysfakcjonującą dla wszystkich adresatów – zarówno dla ekonomistów, technokratów, menedżerów przemysłu, przedstawicieli biznesu, jak i dla nieprofesjonalnych czytelników, których ambicją jest pełniejsze rozumienie współczesnego świata i świadoma w nim obecność. O autorze: Profesor Klaus Schwab urodził się w 1938 r. w Ravensburgu (Niemcy). Jest założycielem i prezesem Światowego Forum Ekonomicznego, międzynarodowej organizacji na rzecz współpracy publiczno-prywatnej, która jest znana przede wszystkim ze swych dorocznych spotkań odbywających się w Davos. Forum, utworzone w 1971 r. jako fundacja non-profit, z siedzibą w Genewie, angażuje najwybitniejszych przywódców politycznych, biznesowych i społecznych w kształtowanie globalnej, regionalnej i przemysłowej agendy. Jest niezależną, bezstronną i niepowiązaną z żadnymi czynnikami organizacją. Zatrudnia ponad 600 osób w centrali w Genewie oraz biurach w Nowym Jorku, Pekinie i Tokio. W roku 1998 profesor Schwab i jego żona Hilde utworzyli fundację swojego imienia na rzecz społecznej przedsiębiorczości. Jej celem jest wyszukiwanie, rozpoznawanie i upowszechnianie inicjatyw z zakresu przedsiębiorczości społecznej, które wydatnie przyczyniają się do poprawy jakości życia i które można wykorzystać na skalę globalną. Fundacja wspiera ponad 350 tego typu przedsiębiorców społecznych z całego świata. Profesor Klaus Schwab otrzymał stopień doktora (summa cum laude) nauk ekonomicznych uniwersytetu we Fryburgu i nauk inżynierskich Szwajcarskiego Federalnego Instytutu Technologii. Uzyskał też magisterium z administracji publicznej Kennedy School of Government uniwersytetu harvardzkiego. Został uhonorowany licznymi międzynarodowymi i krajowymi odznaczeniami.
35% rabatu
29,40
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ktoś taki jak Ty
Ktoś taki jak Ty
Wydawca: Studio Emka
wysyłka: 48h
"Nie mam żalu do nikogo", do żadnej "niebogi", a nawet do siebie samego. Byłem absolutnie lojalny wobec postanowień podejmowanych przez Matkę i – dopóki żył – Ojca. Jak rozumiem, nie chodziło im tylko o oszczędzenie mi bękarckiego losu: uszczypliwości, wyzwisk i manifestowania wobec mnie wyższości, w czym specjalizuje się spora część bliźnich. Moi nowi rodzice pragnęli, bym miał normalne, rodzinne dzieciństwo, a następnie tyle jeszcze, ile się da, spokoju osobistego. (…) Myślę, że tymi samymi intencjami, co moi przybrani rodzice, powodowała się też moja bio-matka. W jej wypadku mogło jeszcze dochodzić pragnienie uniknięcia przykrego – również za sprawą bliźnich – losu "panny z dzieckiem". Nie mam o to do niej żalu; w dużym stopniu dzieliłbym z nią taki los. Przeciwnie: również i do niej żywię głęboki szacunek i szczerą wdzięczność za to, że powierzyła mnie rodzinie o niepospolitych walorach i ujmującym uroku.
35% rabatu
25,54
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Gra o jutro 2
Równe czterdzieści lat temu udało nam się opublikować książkę, wymierzoną przeciw panującemu wówczas zastojowi. W miesiąc po ukazaniu się książki sekretarz KC, towarzysz Bolesław J., kazał wycofać ją z księgarń – na szczęście, za późno, bo już się rozeszła. Książka nosiła tytuł „Gra o jutro” i stała się sensacją, choć mówiła jedynie o tym, co się dzieje i co się robi w gospodarkach zachodnich, ukazywała ówczesny przewrót w zarządzaniu przemysłem i gospodarką. Ale przekonywała też (argumentacją wówczas wywrotową), że tylko sprzedaż i pieniądz mogą sprawdzać efekty działalności gospodarczej, a nie wskaźniki czy wykonanie planu. Chodziło, innymi słowy, o zainstalowanie rynku… Po dwudziestu latach Leszek Balcerowicz przy poparciu pierwszego demokratycznego rządu Polski zainstalował w Polsce rynek. Jak wówczas, tak i w tej książce nie zajmiemy się wszystkimi problemami. Skupimy się na tym tylko, na czym się znamy – na czym znają się nasi bliscy przyjaciele, koledzy i znajomi, a my dzięki nim. Przez ponad czterdzieści lat staraliśmy się utrzymywać na różne sposoby kontrakt z fachowcami z wielu dziedzin ważnych dla rozwoju Polski – i z niemałą satysfakcją możemy powiedzieć, że współpracowaliśmy z najciekawszymi ludźmi naszego kraju, kompetentnymi i twórczymi. Im dedykujemy tę książkę – dziś zatytułowaną: „Gra o jutro 2”.
26% rabatu
28,86
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
22
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka