zapowiedź
![]() Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: po 11.06.2025
ISBN:
978-83-68064-27-8
EAN:
9788368064278
oprawa:
Twarda
podtytuł:
i odnieść sukces w biznesie
format:
215x150mm
język:
polski
liczba stron:
250
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
54,23 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej – powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby rynku.
„Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT” to pierwsza tego typu publikacja na polskim rynku, która krok po kroku przeprowadza czytelnika przez cały proces tworzenia strategii marki – z wykorzystaniem ChatGPT jako narzędzia wspierającego twórcze i strategiczne myślenie.
To nie jest kolejny podręcznik o AI, ani typowy przewodnik brandingowy.
To praktyczne i głębokie połączenie strategicznego myślenia o marce, autentycznego języka wartości oraz sprawczości sztucznej inteligencji. Książka w przystępny sposób prowadzi przez wszystkie etapy tworzenia strategii – od odkrywania esencji marki, przez definiowanie jej wartości, aż po komunikację, która przyciąga i buduje zaufanie. Dzięki praktycznym wskazówkom, konkretnym przykładom promptów i ćwiczeniom do pracy własnej, jest to praktyczny warsztat zamknięty w książce.
Karina i Gosia stworzyły narzędzie, które – jak piszą – „pomaga poukładać myśli, podsumować dotychczasowe działania, wyłuskać to, co najistotniejsze i przekształcić to w świadome decyzje strategiczne”.
Pokazują proces i dają konkretne narzędzia – również w postaci dopracowanych promptów do ChatGPT, ułatwiających analizę, syntezę i kreację.
Książka:
– rozwija kompetencje strategiczne,
– uczy komunikacji opartej na wartościach i autentyczności,
– pomaga przejść od chaosu do klarowności,
– pokazuje, jak zintegrować narzędzia AI w sposób efektywny,
– jest idealna zarówno dla freelancerów i właścicieli małych firm, jak i zespołów marketingowych w dużych organizacjach.
To pozycja równie wartościowa dla studentów kierunków marketingowych, zarządzania i psychologii biznesu, jak i dla osób pracujących już w branży. Może stać się inspiracją do pracy własnej, a nawet punktem wyjścia do badań nad rolą AI w tworzeniu współczesnych marek.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|